تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820481140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرآورده «زيتون پرورده» به نام گيلان ثبت ملي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:
۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۱۳ب.ظ)
مدير کل ميراث فرهنگي گيلان: فرآورده «زيتون پرورده» به نام گيلان ثبت ملي مي شود مدير كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان گيلان از ثبت ملي فرآورده «زيتون پرورده» به نام گيلان در آينده اي نزديك خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، در راستاي بررسي همكاري دو جانبه در زمينه تدوين استانداردهاي محصولات بومي استان گيلان، نشست مشتركي با حضور مديران ادارات كل استاندارد و ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان گيلان و كارشناسان اين دو ارگان در محل اداره كل استاندارد گيلان برگزار شد.
عليزاده مدير كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان گيلان با تقدير از برگزاري اين نشست مشترك، از اهتمام و حساسيت اداره كل استاندارد گيلان تشكر كرد و افزود: آماده هر گونه همكاري با استاندارد در تدوين استانداردهاي اقلام بومي استان هستيم.
وي از ثبت ملي فرآورده « زيتون پرورده» به نام گيلان در آينده اي نزديك خبر داد و ابراز اميدواري كرد اين همكاري مشترك به تدوين استانداردهايي در زمينه خدمات نيز منجر گردد.
مدير كل استاندارد گيلان با اشاره به اهتمام استاندارد به تدوين استاندارد كالاهاي بومي استان گفت: تدوين دو استاندارد در عرصه صنايع دستي براي صنعت مروار بافي در سال 92، اولين گام از مشاركت اين دو اداره بود كه اميدواريم اين همكاري با تدوين استانداردهايي براي غذاهاي بومي استان ادامه پيدا كند.
يوسفي با هشدار در خصوص پيش قدم شدن بعضي از استان ها در كشور به تدوين استاندارد محصولاتي كه كاملا بومي استان گيلان است، خواستار تسريع و تداوم در اين همكاري دو جانبه شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن