تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت دوربين‌هاي امنيتي با تشخيص چهره از فاصله دور در پارک علم و فناوري سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۲۱ب.ظ)
ساخت دوربين‌هاي امنيتي با تشخيص چهره از فاصله دور در پارک علم و فناوري سمنان پژوهشگران مرکز رشد پارک علم و فناوري سمنان دوربين‌هاي امنيتي را طراحي کردند که از فاصله يک کيلومتري قادر به تشخيص چهره است و به تازگي در نيروگاه بخار آبي قزوين کاربردي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد خداوردي از اعضاي تيم طراحي اين دوربين‌هاي امنيتي با اشاره به جزئيات اين ابزار امنيتي گفت: اين دوربين قادر به پوشش 360 درجه‌اي محيط پيراموني خود است.
وي با تاکيد بر اينکه تصويربرداري از سوژه‌ها توسط اين دوربين بلادرنگ است،‌ اظهار داشت: اين ويژگي‌ها سبب شده است که به دليل عدم نياز به دوربين‌هاي متعدد در مصرف انرژي نيز صرفه جويي شود.
خداوردي،‌ با تاکيد بر اينکه دوربين طراحي شده داراي بخش‌هاي الکترونيکي و نرم افزار است،‌خاطر نشان کرد: نرم افزار طراحي شده براي اين دوربين قادر است تشخيص دهد که جسم متحرک جلوي دوربين انسان است يا حيوان.
عضو تيم طراحي دوربين امنيتي با تاکيد بر اين که لنز اين دوربين قابليت ديد تا 20 کيلومتري را براي کاربر ايجاد مي‌کند، ادامه داد: وضوح تصوير اين دوربين 36X ايکس است و اين قابليت موجب شده است که از فاصله يک کيلومتري چهره فرد را تشخيص دهد.
وي با بيان اين که داده‌هاي اين دوربين از طرق مختلف چون کابل کواکسيال و فيبر نوري قابل انتقال است،‌ يادآور شد: بر خلاف ساير دوربين‌ها چون پانا سونيک، نرم افزار طراحي شده براي اين دوربين قابل استفاده براي ساير دوربين‌ها است.
وي به کاربردهاي ديگر اين دوربين امنيتي اشاره و اضافه کرد: اين دوربين قابل استفاده در مرزهاي آبي و خاکي و نقاط حساس و استراتژيک بوده و اخيرا اين دوربين بر روي نيروگاه بخار آبي قزوين راه انداري شده که داده‌هاي آن بر بستر فيبر نوري انتقال داده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن