تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819486127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد آرزوي زيارت امام رضا(ع) در دل ايثارگران بماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۰ب.ظ)
حجت الاسلام و المسلمين شهيدي: نبايد آرزوي زيارت امام رضا(ع) در دل ايثارگران بماند نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با تاکيد بر اينکه نبايد آرزوي زيارت امام رضا(ع) در دل ايثارگران بماند خواستار ياري وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در احداث و بازسازي دو هتل بنياد در مشهد مقدس شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجمع عمومي ساليانه سازمان مجتمع هاي فرهنگي و سياحتي کوثر با حضور حجت الاسلام و المسلمين شهيدي نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، اعضاي هيات امناي اين سازمان، نمايندگان وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و حسابرسان صبح امروز 27 آبان ماه 93 برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين شهيدي در اين نشست پس از ارائه گزارش هاي مربوط به سازمان مجتمع هاي فرهنگي و سياحتي کوثر و توضيحات حسابرسان، زحمات آنان را در راستاي شکوفايي اين بخش از بنياد شهيد و امور ايثارگران دانست و از آنان تشکر کرد.
وي ضمن اشاره به اهميت دو رکن خدمات رساني به ايثارگران و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان وظايف اصلي بنياد، فعاليت هاي سازمان مجتمع هاي فرهنگي و سياحتي کوثر را در راستاي رکن دوم وظايف بنياد خواند و گفت: هدف از ايجاد اين سازمان، ارائه امکانات زيارتي و سياحتي به ايثارگران بوده است. مضاف بر اينکه ارائه خدمات به جانبازان که سال هاست متحمل درد و رنج هستند، بسيار مهم است.
نماينده ولي فقيه در بنياد خاطر نشان کرد: در حال حاضر 505 هزار و 27 جانباز داريم که برخي از آنان قطع نخاعي و جانباز 70 درصدي که شهيد زنده به شمار مي آيند، هستند و خدمات رساني به آن ها وظيفه ماست.
وي فلسفه وجودي سازمان سياحتي کوثر را ارائه اين خدمات به ايثارگران دانست و افزود: در مقابل فداکاري هاي ايثارگران، نبايد آرزوي زيارت امام رضا(ع) در دل جانباز و ايثارگري بماند لذا تسريع احداث هتل امام رضا(ع) و بازسازي هتل قدس در مشهد مقدس، بايد در دستور کار قرار بگيرد.
حجت الاسلام و المسلمين شهيدي ضمن ابراز اميدواري درخصوص اتمام اين پروژه تا خردادماه سال آينده ادامه داد: خوشبختانه مراحل احداث هتل امام رضا(ع) به خوبي پيش رفته و همين حالا نيز برخي از ارگان ها خواستار خريداري اين هتل از بنياد هستند.
رييس بنياد شهيد و اموز ايثارگران ضمن بيان اين مطلب که با احداث اين هتل مي توان فاصله زماني زيارت ايثارگران را از 10 سال به 5 سال کاهش داد، اظهار داشت: در اين راستا از همه مسوولان اين سازمان، همچنين از وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مي خواهم تا در احداث و بازسازي اين دو هتل بنياد را ياري کنند؛ چرا که همه ما مديون فداکاري ها و از خودگذشتگي هاي ايثارگران هستيم و خدمت به آنان، وظيفه ماست.
گفتني است در بخش ديگري از اين نشست، تأييد و تصويب گزارش هاي حسابرسي و ابقاي شرکت حسابرسي مفيد راهبر براي حسابرسي فعاليت هاي سازمان مجتمع هاي فرهنگي و سياحتي کوثر از سوي افشين سفاهن مديرکل بررسي هاي اقتصادي بنياد به عنوان مصوبات اين مجمع اعلام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن