تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798260250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت توان تولید داخلی نتیجه تاثیر فزاینده اجرای اصل اقتصادمقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان صنعت و معدن استان خراسان رضوی: تقویت توان تولید داخلی نتیجه تاثیر فزاینده اجرای اصل اقتصادمقاومتی است خبرگزاری پانا: رییس سازمان صنعت و معدن استان خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما بر این است که از تمامی توانمندی ها در حوزه ی اقتصاد ملی بهره ببریم و از این راه توان اقتصادی کشور را تا سطح بین المللی افزایش دهیم.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان ساعت 10:36



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی همایش ملی- منطقه ای راهکارهای تحقق توسعه اقتصاد مقاومتی، راضیه علیرضایی در خصوص راه های اجرایی شدن سیاست های اصل 44 قانون اساسی در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر دو موضوع قابل بحث در این وزارتخانه در حال بررسی و پیگیری است؛ موضوع اول عملیاتی شدن ابلاغیه های اقتصاد مقاومتی و موضوع دوم فعالیت های درون زا و برون نگر اقتصاد مقاومتی است که تا به حال مدیران ارشد استانی، برنامه های مختلفی را جهت رشد اقتصاد، طراحی کرده و به اجرا در آورده اند.   وی افزود: در فعالیتهای برون نگر تمام تلاش ما بر بالا بردن توان اقتصادی کشور در سطح بین المللی متمرکز است که در این حوزه باید شأن و منزلت کالای ایرانی در سطح بین المللی به گونه ای آبرومندانه و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، حفظ شود.
علیرضایی با بیان اینکه این همایش راهکارهای تحقق توسعه اقتصاد مقاومتی که از سلسله نشست های آرمان، وطن، انقلاب است، جایگاه مناسبی برای یافتن راهکارهای عملی در دستیابی به اقتصاد مقاومتی است، گفت: بررسی مقوله ی اقتصاد مقاومتی یکی از ضروریات اقتصاد امروز ایران است و مسلما یافتن راهکارهای عملی، مهم ترین بخش این همایش خواهد بود.
وی به تاثیر افزایش همکاری میان دانشگاه ها و مراکز فناوری در موفقیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: در طرح های اجرایی، تمام تلاش مان را برای ساماندهی و هدایت پتانسیل های دانشگاهی به کار گرفته و توانسته ایم با ایجاد پل ارتباطی میان وزارت صنعت و معدن با مراکز ذکر شده، به یک انسجام اقتصادی در استان دست یابیم.
علیرضایی تاکید کرد: وزارت صنعت و معدن، در راستای بهره برداری از توان فناوری های داخلی، اقدام به تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن و تجارت، با همکاری دانشگاه ها نموده است.
وی ادامه داد: این وزارتخانه در طی این همکاری ها، مراکز فناوری و دانشگاه ها را به بخش صنعت معرفی کرده و در ساخت و تولیدات انواع ماشین آلات صنعتی، از توان مهندسین برجسته ی دانشگاهی استفاده می کند.
علیرضایی در ادامه در خصوص اهمیت افزایش مناسبات اقتصادی در موفقیت اقتصاد مقاومتی گفت: زمانی که تولید کننده ما از وجود بازار مطمئن باشد چرخ کارخانه ها حتما به حرکت خواهد افتاد.
 رییس سازمان صنعت و معدن استان از افزایش تعاملات صنعتی و تجاری در کشور های آسیای میانه خبر داد و گفت: در حال حاضر شش قلم از کالاهای صادراتی به کشور ترکمنستان، معاف از مالیات اعلام شدند.
علیرضایی با تاکید بر ایجاد فضای سالم رقابتی در میان اصناف صنعتی افزود: کار جدید و قابل توجهی که در حال حاضر برای اولین بار در سطح خراسان رضوی صورت گرفته، ترکیب اتاق های دو گانه ی اصناف تولیدی و توزیعی می باشد که در تمامی شهرستان های استان، در حال شکل گیری است.
وی در پایان با بیان اینکه حفظ و استفاده از پتانسیل های داخلی از نکات مهم در اقتصاد مقاومتی است از ورود اداره ی محیط زیست به بدنه ی وزارت صنعت خبر داد و تصریح کرد: با توجه به بحث آسیب شناسی صنعتی در محیط  زیست، فعالیت های آتی صنعتی و تجاری، با رویکرد حفاظت از محیط زیست، تکنولوژی های خود را مورد بررسی مجدد قرار خواهد داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی همایش ملی- منطقه ای راهکارهای تحقق توسعه اقتصاد مقاومتی، این همایش توسط جوانان آرمانگرا- رهروان ولایت و همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 29 و 30 آبان ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن