تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد مديرعامل پالايشگاه بيدبلند بر اجراي شيوه نامه حمايت از توليد داخلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
تاکيد مديرعامل پالايشگاه بيدبلند بر اجراي شيوه نامه حمايت از توليد داخلي مديرعامل شرکت پالايش گاز بيدبلند بر اجراي شيوه نامه حمايت از توليد داخلي وشفاف سازي درمعاملات تاکيد نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، پوررضا در نشست مشترک اعضاي کميته فني، بازرگاني وکمسيون معاملات شرکت پالايش گاز بيد بلند اظهار داشت؛ اقتصاد مقاومتي با حمايت از توليد داخلي محقق مي شود ويکي از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي اعتقاد و اعتماد و باور مسئولين بر توليدات داخلي است.
پوررضا يکي ازدلايل تاکيد مقام معظم رهبري بر پيشرفت اقتصادي را صرفا اتخاذ رويکرد صادقانه اقتصادي برشمرد و افزود: اولين گام اين حرکت رونق توليدات ملي با اتکا به سرمايه هاي ايراني،خودباوري واعتماد به توليد کنندگان داخلي است.
وي رعايت و اجراي دقيق تمامي بندها وتبصره هاي ابلاغي از سوي مقام عالي وزارت به عنوان جزئي از اسناد مناقصه و مزايده ها را مورد تاکيد قرار داد.
گفتني است، در ابتداي اين جلسه دستور العمل ابلاغي از سوي مقام عالي وزارت مشتمل بر 9 بند و 2 تبصره با موضوع شيوه نامه حمايت از توليد داخلي وشفاف سازي معاملات در راستاي اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي به منظور افزايش شفافيت وسالم سازي معاملات،رعايت انصا ف در معاملات شرکت هاي تابعه وزارت نفت، حمايت از توليد داخلي قرائت وکليه ابهامات حاضرين مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن