تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون جامعه مدرسین:امروز کشور و فرهنگ اسلام آماج شبهات دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون جامعه مدرسین:امروز کشور و فرهنگ اسلام آماج شبهات دشمنان است قم- ایرنا- معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز کشور و فرهنگ اسلام و تشیع آماج شبهات عجیب و غریبی است.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین "محمدرضا آشتیانی" دوشنبه شب در آیین بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین "رحمت الله قائمی" از علمای استان گیلان در مسجد فاطمه الزهرا(س) قم، افزود: این شبهات با سیل وسائل ارتباطی به سوی جوانان ما روانه می شود و در این میان علما از دین و فرهنگ در مقابل این تهاجمات دفاع می کنند.
وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که امروزه باید قدر آن را بدانیم و به جوانان نیز این مسائل را توضیح دهیم، آن است که اگر امروز عزت و صلابتی در دنیا داریم به برکت علمای مجاهد و شهداست که باید قدردان این بزرگان باشیم.
وی تصریح کرد: علما و شهدا اجازه نداند که راه و مکتب پیامبر(ص) از بین برود و به همین دلیل است که در کنار انبیای الهی اهل شفاعت هستند.
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علمای راستین اجازه ندادند که دشمنان، دین را از بین ببرند و اگر امروز مردم ما دینی دارند و به اعتقاداتی پایبند هستند، به دلیل همت و جهاد این علما است که در این راه هم شهید شدند و هم متحمل صدمات عدیده شدند.
آشتیانی خاطرنشان کرد: اگر امروز کاری می کنیم که اوباما و جان کری علاقه مند به دیدن حاج قاسم سلیمانی هستند، نتیجه همین عزت است و باید قدر این عزت و صلابت را بدانیم، زیرا علما به ما یاد داده اند که چگونه باید در مسیر جهاد و خدا گام برداشت.
وی با اشاره به اهمیت طلب علم و انتشار آن، گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قائمی عالمی مجاهد و انقلابی بود و دو فرزند خود را برای انقلاب و راه خداوند اهدا کرد.
وی افزود: آن مرحوم از همراهان امام و رهبری و انقلاب اسلامی بود و در سخت ترین شرایط در کنار همراهان انقلاب بود و حتی مجروح نیز شد و مورد تفقد امام راحل نیز قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین "رحمت الله قائمی"، روحانی مبارز گیلان و پدر شهیدان محمد و زین العابدین قائمی که ششم آبان ماه جاری درگذشت.
مرحوم قائمی مدیر حوزه علمیه رودسر و مدیر گزینش جهاد سازندگی گیلان را برعهده داشت.ک/1
/7404/ 550/ 605


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن