تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798257560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح مدام در 267 واحد آموزشی متوسطه دوره اول قزوین در حال اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح مدام در 267 واحد آموزشی متوسطه دوره اول قزوین در حال اجرا است قزوین-ایرنا- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طرح مدام(مشارکت دانش آموزان در فعالیت های آموزشی اداری مدرسه ) در 267 واحد آموزشی دوره متوسطه اول استان در حال اجرا است.


"سعید پاینبرد" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح که اجرای آن از سال تحصیلی 89-88 در مدارس متوسطه اول آغاز شده، سالانه در چهار جلسه شورای دبیران، اداره امور مدرسه به دانش آموزان واگذار می شود.
وی افزایش سطح مشارکت دانش آموزان و معلمان در انجام فعالیت های مشترک و سازمان یافته از طریق برنامه ریزی، رشد و پرورش مهارت های زندگی اجتماعی دانش آموزان و تقویت حس مسوولیت پذیری آنان، زمینه سازی برای تصمیم گیری و تصمیم سازی مشترک بین دانش آموزان و اولیای مدرسه، افزایش روحیه خودباوری، اعتماد بنفس و خلاقیت در دانش آموزان را از اهداف کیفی این طرح عنوان کرد.
پاینبرد، یکی دیگر از اهداف عمده در ادامه اجرای این طرح را توسعه آن از 267 واحد آموزشی به تمام مدارس دوره اول متوسطه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: آموزش متوسطه استان با بیش از 50 درصد کل دانش آموزان در آموزش و پرورش به عنوان حلقه اتصال آموزش های عمومی به آموزش عالی و بازار کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
این مسوول یادآور شد: شناسایی استعدادها و علایق دانش آموزان از یک طرف و شناسایی امکانات شهرستانها و مناطق و نیازهای شغلی جامعه از طرف دیگر، سیاست گذاری برای هدایت دانش آموزان به مسیرهای مناسب تحصیلی و ایجاد ساز و کار لازم برای توسعه کمی و کیفی شاخه ها و رشته های تحصیلی از جمله رسالت های مهم این دوره تحصیلی به شمار می رود.
پاینبرد گفت: معاونت آموزش متوسطه در کنار سایر بخش های آموزش و پرورش ماموریت دارد تا این رسالت و سایر ماموریت هایی را که براساس سند تحول بنیادین برای تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی ایران ترسیم و تبیین شده است، با برنامه ریزی آموزشی دقیق و منسجم اجرایی نماید.
وی ادامه داد: توجه به انس دانش آموزان با قرآن کریم به عنوان بزرگترین منبع الهام بخش در حوزه تعلیم و تربیت و زمینه ساز تحقق حیات طیبه و توجه به مسائل تربیتی و اتخاذ رویکرد تربیتی در برنامه های آموزشی از جمله مواردی است که چند سالی است در دوره اول متوسطه آغاز شده است .
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در این برنامه نیز به توسعه و تعمیق آن در قالب اجرای گسترده تر طرح همگام با قرآن کریم و رویکرد تربیتی و تدریس برخی از دروس در این دوره و همچنین اجرای طرح قرآن پژوهی برای اولین بار در دوره متوسطه نظری مبادرت شده است.
7388/ 614


26/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن