تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820920797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش بيشترين نقش را در تحقق سلامت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۵ق.ظ)
استاندار کرمانشاه در جلسه شوراي عالي ورزش استان: ورزش بيشترين نقش را در تحقق سلامت دارد جلسه شوراي عالي ورزش استان کرمانشاه به رياست استاندار برگزار شد و راهکارهاي توسعه ورزش در استان مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، ابراهيم رضايي بابادي در اين جلسه ضمن اشاره به ديدار اخيرش با وزير ورزش و جوانان، به نقش ورزش در سلامت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ما در کشورمان دو اولويت اصلي و بنيادي داريم که امنيت و سلامت هستند و ورزش بيشترين نقش را در تحقق سلامت دارد و معتقدم بهترين پيشگيري براي بيمار نشدن افراد جامعه و کاستن بزهکاري ها و معضلات اجتماعي، پرداختن به ورزش است؛ زيرا ورزش هم روح و هم جسم را توأمان تقويت و سالم نگه مي دارد.
وي با تأکيد بر اهميت عملياتي بودن برنامه هاي مرتبط با ورزش، افزود: هر برنامه اي هر چند بسيار دقيق هم طراحي شده باشد تا به مرحله عمل نرسد هيچ سودي به حال جامعه نخواهد داشت.
استاندار سپس به ظرفيت هاي موجود در استان اشاره کرد و عنوان داشت: در اين استان ظرفيت هاي زيادي براي ورزش وجود دارد که به نحو احسن از آنها استفاده نمي شود و حتي اخيرا با موافقت آيت الله علما امام جمعه محترم کرمانشاه، برنامه اي طراحي شده که از ظرفيت مساجد و حسينيه ها در امر ورزش استفاده شود.
رضايي بابادي در ادامه اظهار داشت: در زمينه ورزش بايد فرهنگ سازي هدفمندي صورت بگيرد و ورزش بايد جزء لاينفک زندگي مردم باشد، نه در کنار زندگي آنها و بايد براي اين کار سرمايه گذاري کرد؛ زيرا هر گونه هزينه براي ورزش، نوعي سرمايه گذاري براي آينده است.
وي در پايان به اهميت ورزش روستاها اشاره کرده و گفت: نبايد به بهانه کمبود امکانات، از خود مقوله ورزش کردن غافل شويم و بايد از کمترين امکانات هم براي ورزش استفاده کرد و اين موضوع را در دورترين روستاها نيز ديد؛ زيرا با امکاناتي بسيار ساده و ارزان مي توان روح ورزش را در روستاها و محلات زنده نگه داشت.
گفتني است در اين جلسه، سند ملي ورزش کشور توسط مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه شد که مورد بحث و بررسي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن