تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم ورزش در بودجه سلامت کشور ديده نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۴ب.ظ)
کمانه عنوان کرد: سهم ورزش در بودجه سلامت کشور ديده نشده است مديرکل ورزش و جوانان فارس گفت: زماني که بحث سلامت در جامعه اي مطرح مي شود بلافاصله بحث ورزش هم پيش مي آيد که بهترين عامل براي پيشگيري بيماريهاست ازاين رو ورزش حق دارد که در بودجه سلامت هم ديده شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد غلامرضا کمانه در دهمين سمينار پزشکي ورزشي کشور در شيراز گفت: بايد ببينيم فدراسيون پزشکي ورزشي که نقش زيادي در سالم سازي ورزش دارد، چقدر در بودجه سلامت به آن نگاه شده است.
وي ادامه داد: اميدوارم دولتمردان و نمايندگان مجلس که همگي بر داشتن جامعه اي سالم با رويکرد ورزش اتفاق نظر دارند، سهم ورزش در بودجه را افزايش دهند.
مديرکل ورزش و جوانان فارس به نقش فدراسيون پزشکي ورزشي در سلامت ورزش اشاره کرد و افزود: امروز اين فدراسيون در مديريت ورزش وارد شده و ما نيزهيچ مجوز باشگاهي را بدون تاييد هيات پزشکي ورزشي صادر نمي کنيم .
کمانه به نبودن مراکزمشاوره پزشکي ورزشي دراستان ها اشاره کرد و افزود: اين يک نقطه ضعف بزرگ است که ورزشکارنتواند به جايي مراجعه کند و مشاوره بگيرد، که چگونه از مکمل هاي غذايي مجازاستفاده کند.
مديرکل ورزش و جوانان فارس با بيان اينکه ما بايد پاسخگوي ورزشکاران براي نبودن مراکز مشاوره باشيم از فدراسيون خواست هر چه زودترمجوز اين مراکز با حضور متخصصين مجرب درکشور صادر شود تا ورزشکار ان با مراجعه به آنها بدانند در صورت استفاده نکردن از مکمل هاي غير مجاز، چه مکمل هاي مجازي بايد مصرف کنند .
وي افزود:هيچ ورزشکاري دردنيا قهرمان نمي شود مگراينکه تمام سازو کارها فراهم شود و براي تحقق اين امر استفاده از پزشک متخصص ورزشي درکنار ورزشکاران امري ضروري است چرا که انسانها تفاوت فردي با هم دارند ازاين رو بايد يک پزشک متخصص در کنار تيم هاي ورزشي و باشگا ه ها وجود داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن