تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي نشان ايثار و رسانه به فعالان فرهنگ ايثار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۱۰ق.ظ)
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران خبر داد: اعطاي نشان ايثار و رسانه به فعالان فرهنگ ايثار مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران با اعلام خبر اعطاي نشان و جايزه "ايثار و رسانه" به خبرنگاران و رسانه هاي فعال در حوزه ايثار، گفت: قدرداني از فعالان رسانه‌اي در حوزه فرهنگ ايثار مي تواند در ترويج فرهنگ ايثار موثر باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد الفتي، مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران با بيان اينکه "فرهنگ ايثار" فرهنگي نجات بخش است كه در شعاع نوراني آن، امنيت، ثبات و آرامش در جوامع بشري حاكم مي شود، گفت: رسانه ‌به عنوان مدير افكار عمومي امروز مردم، نقش اساسي و سازنده‌اي در ترويج فرهنگ ايثار دارد و با نشر خبر، گزارش و تحليل مي‌تواند گفتمان فرهنگي مناسبي با آحاد جامعه بشري داشته و پرچم‌دار ترويج فرهنگ انساني و متعالي ايثار بود.
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران ترويج فرهنگ ايثار همراه با اهالي رسانه را امري ضروري، موثر و پرفايده عنوان كرد و طرح پيشنهادي خانه فرهنگ ايثار مبني بر تأسيس نشان و جايزه‌اي تحت عنوان "ايثار و رسانه" را ايجاد ارتباط معنادار، هدفمند و انگيزاننده فرهنگ ايثار و رسانه در همين راستا دانست.
الفتي با تاکيد بر وجود عوامل انگيزشي براي ترغيب خبرنگار و رسانه و توجه بيشتر به حوزه ايثار، اظهار داشت: در حال حاضر خبرنگاران و رسانه‌هاي فهيم و وزين بر اساس رسالت انساني خود به مقوله ايثار و فداكاري توجه کرده و خبرهاي آن را به خوبي منعكس مي‌كنند؛ با اين حال همواره بر اساس سنت شريف "من لم يشكر المخلوق، لم يشكر الخالق"، قدرداني از فعالان رسانه‌اي حوزه فرهنگ ايثار مي تواند در ترويج فرهنگ ايثار موثر واقع شود.
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور ايثارگران در پايان با اشاره به اينکه موضوع اعطاي نشان و جايزه ويژه ايثار و رسانه در نشستي چند جانبه با حضور عده اي از سياستگذاران و علاقه مندان عرصه فرهنگ و ايثار در نمايشگاه مطبوعات به تصويب رسيد، خاطرنشان کرد: تشكيل ستاد موقت براي پي گيري و اطلاع رساني اين موضوع به تمامي رسانه ها و ايجاد زمينه برقراري ستاد دائم و شروع فعاليت دبيرخانه اين نشان از ديگر مصوبات اين نشست بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن