تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813574631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آرایش غلیظ» در تهران به نمایش خود خاتمه داد +میزان فروش


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مدیر فروش خبر داد؛
«آرایش غلیظ» در تهران به نمایش خود خاتمه داد +میزان فروش
مدیر دفتر نسیم صبا از فروش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی فیلم «آرایش غلیظ» در تهران و شهرستان خبر داد و گفت: اکران «آرایش غلیظ» در تهران تقریبا به پایان رسید و اکران آن در ۱۵ سینمای شهرستان ادامه دارد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، سعید خانی، مدیر دفتر نسیم صبا درباره آخرین رقم فروش‌ «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌اله گفت: فروش نهایی این فیلم در تهران 895 میلیون تومان بوده و تقریبا می‌شود گفت اکران آن در تهران به پایان رسیده است، گرچه همچنان سه سینما آن را نمایش می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین فروش «آرایش غلیظ» در شهرستان‌ها به 330 میلیون تومان رسیده است و اکران آن در 15 سینما ادامه دارد.

«آرایش غلیظ» فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله است. این فیلم حول محور یک گروه پنج نفری با قصد فروش محمولهٔ ترقه و ادوات آتش بازی می‌گذرد که متعلق به آن‌ها نیست تا جایی که نه تنها در این تصمیم موفق نمی‌شوند بلکه نفر پنجم با تردید همیشگی میان خیر و شر بر این تصمیم غلبه می‌کند.

همچنین این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر علاوه بر کسب جایزه بهترین کارگردانی در بخش‌های بهترین موسیقی متن، بهترین تدوین و نقش اول مرد نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

حبیب رضایی، حامد بهداد، طناز طباطبایی، علی عمرانی، هومن برق نورد، تهیه کنندگان سعید سعدی و سعید ملکان بازیگران این فیلم هستند.
تسنیم

115
 





۲۵/۰۸/۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن