تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به کار خود پایان داد خبرگزاری پانا: در واپسین روز برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حسین انتظامی به عنوان نماینده مدیران مسئول خبرگزاری ها و مطبوعات انتخاب شد.
۱۳۹۳ جمعه ۲۳ آبان ساعت 17:05



به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بیان داشت: در این دوره از نمایشگاه بیش از 600 غرفه در طی هفت روز برگزاری شرکت کردند. حضور روابط عمومی و کسب و کارهای مرتبط با رسانه باعث ایجاد هم افزایی و مفاهمه بین رسانه ها و موسساتی شد که خدمات مرتبط با رسانه ارائه می کنند.
وی افزود: برگزاری آیین اختتامیه دو کارکرد مهم دارد. نخست قدردانی از زحمات و تلاش های غرفه هایی که بر اساس شاخصه های اعلام شده در روز اول نمایشگاه عمل کردند. همچنین حضور آقای سرافراز ریاست جدید رسانه ملی که خود خاستگاه مطبوعاتی دارند به عنوان اولین جلسه رسمی بعد از جلسه معارفه شان از حمایت ایشان از مطبوعات حکایت دارد. همچنین انتخاب ایشان از سوی مقام معظم رهبری یک پیام مدیریتی برای همه است.
انتظامی ادامه داد: رسانه ها در ساخت زبانی جامعه عنصری هویت بخش هستند و در این دوره از نمایشگاه نیز همچون دوره های پیشین به رسانه هایی که به این مهم توجه داشتند تقدیر می شود. اگرچه نمایشگاه به ساعات پایانی خود نزدیک شده است اما کار رسانه خاموشی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین دعایی نیز در ادامه این مراسم با نقل خاطراتی از ریاست جدید سازمان خنده بر لب حاضران نشاند.
وی همچنین بیان داشت: به خاطر ندارم جلسه و مراسم افتتاحیه و اختتامیه ای در ایران برگزار شده باشد و یک روحانی در آن به سخنرانی نپردازد.
دعایی همچنین ریاست رسانه ملی را به سرافراز و برگزیده شدن حسین انتظامی به عنوان نماینده مدیران مسئول خبرگزاری ها و مطبوعات را به آن دو تبریک گفت.
رضا رفیع مجری مراسم نیز عنوان کرد: نقل خاطره و شوخ طبعی حجت الاسلام و المسلمین دعایی به ما هم جسارتی در صحبت کردن داد. وی گفته خود را با بیان خاطره ای به نقل از دعایی ادامه داد.
خدامی مدیر مسئول خبرگزاری ایرنا نیز طی جلسه امروز یادآور شد: قطعا نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری بیستم ویژگی منحصر به فردی داشت و آن همبستگی، همدلی، هم افزایی و صمیمیت در فضای رسانه ای بود. اگر ساختمان مطبوعات و خبرگزاری هایمان از هم دور است، باید همدیگر را بشناسیم و حلقه های رسانه ای را در مسیر منافع و امنیت ملی پیش ببریم.
وی افزود: لازم است رسانه امروز به جای ابزار تبدیل به نیاز شود. رسانه ملی صرفا صداوسیما نیست. بلکه یک وبلاگ هم می تواند رسانه ملی باشد. زیرا در مسیر توسعه حرکت می کند و آنچه ما امروز از آن دور هستیم، غنای رسانه ای است.
آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها هم اکنون در سالن اختتامیه مصلی تهران در حال برگزاری است و ادامه گزارش متعاقبا درج خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن