تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799029599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار داغ خرید و فروش الاغ در روستاها/وکیل ۲۵ ساله چگونه بار خود را بست؟/هواداران احمدی‌نژاد در نمایشگاه مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار برگزیده فضای مجازی،
بازار داغ خرید و فروش الاغ در روستاها/وکیل ۲۵ ساله چگونه بار خود را بست؟/هواداران احمدی‌نژاد در نمایشگاه مطبوعات
دلالی بیمار در مرز مهران، دانه تسبیح عامل فرود اضطراری هواپیما، «آتقی» به زندان برمی گردد، نامه رئیس فدراسیون جهانی والیبال به روحانی، عمان می خواهد سوئیس خاورمیانه باشد؟ و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.


سوءقصد داعش به ملکه بریتانیا خنثی شد
به گزارش شفقنا: مقامات امنیتی و پلیس انگلیس می‌گویند یک توطئه خطرناک علیه ملکه را خنثی کرده‌اند. این مقامات گفته‌اند یک گروه وابسته به داعش قصد داشتند در آخر هفته و در مراسم بزرگداشت قربانیان جنگ جهانی اول، ملکه الیزابت را از پای درآورند که در حمله پیشدستانه ناکام مانده و دستگیر شده‌اند.مقامات پلیس لندن گفته‌اند در حمله‌ای، چهار نفر به گفته آنها اسلامگرای افراطی را بازداشت کرده‌اند که قصد داشتند با چاقو ملکه 88 ساله بریتانیا را بکشند. این افراد که در روز پنجشنبه دستگیر شده‌اند، بین 19 تا 27 سال سن دارند و همگی تبعه انگلیس هستند. آنها عضو یک گروه مخفی تروریستی بوده‌اند.رسانه‌های انگلیسی گفته‌اند پلیس و نیروهای امنیتی به کمک سرویس داخلی اطلاعات این کشور موسوم به MI5 از چند ماه پیش این افراد را تحت نظر داشته‌اند. با اینکه هیچ سلاح گرمی از این افراد کشف نشده اما روزنامه ساندی تایمز فاش کرده آنها قصد داشتند روز یکشنبه 9 نوامبر به ملکه حمله کنند.

بازار داغ خرید و فروش الاغ در روستاها!
به گزارش اقتصاد نیوز، چند وقتی است که در برخی روستاهای کشور تجارت خر رونق گرفته و این در حالی است که تا پیش از این در برخی روستاها با فرا رسیدن فصل سرما، صاحبان خرها، این موجودات را در طبیعیت به حال خود رها می‌کردند.آن طور که اهالی یکی از روستاهای استان همدان روایت می‌کنند، علت این کار آنها این بود که نمی‌توانستند مخارج خر را تامین کنند و به همین دلیل چندان برای آنها به‌صرفه نبود که تا فرا رسیدن فصل کار از آنها مراقبت کنند. به همین دلیل آنها ترجیح می‌دادند که دوباره در فصل کار، خری دیگر که قیمت بسیار ناچیزی داشت بخرند.با این حال دیگر چند سالی است که این افراد این کار را انجام نمی‌دهند و به واسطه مشتریان جدیدی که برای خرها به روستاهای آنها می‌آیند، با قیمت‌های تا 500 هزار تومان آنها را می‌فروشند.یکی از روستاییان تعریف می‌کند که چند سال پیش بعد از اینکه خرهای خود را رها می‌کردند، افرادی با خودروهای نیسان به این مناطق می‌آمدند و این خرها را به نوعی جمع‌آوری می‌کردند و با خود می‌بردند.گویا پس از این مشاهدات بوده که دیگر صاحبان خر هم خرهای خود را به حال خود رها نمی‌کردند و منتظر مشتری‌ای می‌شدند. آنطور که برخی از آنها می‌گویند این مشتریان برای مناطق کوهستانی هستند که از خرها می‌توانند در مناطق صعب‌العبور بهره ببرند. با این حال بعضی از اهالی هم می‌گویند که شاید این مشتریان برای مصارفی دیگر مانند مصرف گوشت این حیوانات آنها را خریداری می‌کنند! این در حالی است که طبق فتاوای مراجع، گوشت خر مکروه است. از سوی دیگر، آنطور که برخی متخصصان پزشکی عنوان می‌کنند، روغن این حیوان برای دردهای روماتیسمی و ضرب‌خوردگی مفید است و همچنین خاصیت شفاف کردن پوست را دارد.به هر ترتیب مصرف این موجودات هرچه که باشد باعث شده نرخ آنها در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی کند و اکنون در این مناطق خرهای تا سه سال را با نرخ 500 هزار تومان معامله می‌کنند و آنطور که برخی از اهالی می‌گویند خرهای تنومند چهار تا 10 ساله تا یک میلیون تومان هم ارزش دارند.اما در مناطق شمال غربی کشور و استان آذربایجان غربی به نظر می‌رسد که این حیوان ارزش بیشتری دارد. یکی از روستاییان شهرستان تکاب می‌گوید که قیمت خر چهارساله حداکثر 400 هزار تومان است اما خرهای جوان و قوی‌تر که سن آنها به بیش از شش سال می‌رسد با قیمت تا یک میلیون و 500 هزار تومان هم به فروش می‌رسند.

هواداران احمدی‌نژاد در نمایشگاه مطبوعات
به گزارش ایسنا، مجتمع رسانه‌ای هما با نصب بنری که تصویر تمام قد محمود احمدی‌نژاد را به همراه جمله‌ای از او نمایش می‌دهد، در نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های دولت یازدهم حضور پیدا کرده است.واژه «هما» متشکل از سرواژه‌های «هواداران محمود احمدی‌نژاد»، نامی است که گروهی از هواداران محمود احمدی‌نژاد و همکاران سابق او برای فعالیت‌های رسانه‌ای خود انتخاب کرده‌اند. این گروه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم فعالیتی مستمر دارند.«هواداران محمود احمدی‌نژاد» چندی پیش هم در روز ششم آبان‌ ماه، همزمان با سالروز تولد رئیس جمهور سابق، اقدام به انتشار یک روزنامه کردند؛ روزنامه‌ای که به صورت اینترنتی منتشر شد و امروز (18 آبان‌ماه) نیز نهمین شماره‌اش در فضای مجازی با نشانی homadaily.ir قابل مشاهده است.در صفحه پایانی این روزنامه هشت صفحه‌ای، شناسنامه روزنامه درج شده و در آن ذکر شده است که مجتمع رسانه‌ای هما (هواداران محمود احمدی‌نژاد) صاحب امتیاز و حامد درودیان مدیرمسئول این روزنامه هستند. این در حالی است که تا این لحظه هیأت نظارت بر مطبوعات و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داشتن چنین رسانه‌ای را تأیید نکرده‌اند.

تصویری از وحشیگری جدید داعشی ها
تصویر زیر، یکی از تازه‌ترین جلوه‌های وحشیگری گروهک تروریستی داعش را به نمایش می‌گذارد.بر اساس آنچه در این تصویر آمده، داعشی‌ها پس از بریدن سر یک مرد جوان، بدن بدون سر او را با طناب به یک تیر در جاده رقه - دیرالزور بسته‌اند و سر او را در دستانش قرار داده‌اند.






عمان می خواهد سوئیس خاورمیانه باشد؟
به گزارش خبرآنلاین شاید همانند الجزایر که واسط آزاد شدن کارکنان سفارت سابق آمریکا در ایران شد و کمی از مشکلات رئیس جمهور وقت آمریکا را کم کرد, عمان هم بتواند مشکلات سیاسی اوباما را کم کند.در روزهایی که اوباما برای موفقیت دموکراتها در انتخابات پیش رو به دنبال یک برگ برنده در مذاکرات است, عمان میانجی است که می خواهد نقس سوئیس خاورمیانه را ایفا کند.سوئیس -کشور ساعت های دقیق- در روابط بین الملل  تلاش می کند بی طرف باشد.199 سال است که  وارد هیچ جنگی نشده و برای همین خیلی ها- از ثروتمندان تا قاچاقچیان و کارتل های مواد مخدر ترجیح می دهند حساب بانکی خود را در این کشور باز کنند.عمان البته این ویژگی را ندارد, اما برای حفظ رابطه با ایران همیشه پیش قدم بوده است. کشوری که یکی از نمادهای خود را میدان ساعت انتخاب کرده,  با انتخاب دولت یازدهم اولین رئیس حکومتی بود که به ایران آمد و مورد استقبال حسن روحانی قرار گرفت.اگر سوئیس همیشه حافظ منافع آمریکایی هادر ایران بوده, همین نقش را عمان در برابر ایران دارد؛ عمان تنها کشور عربی منطقه است که حمایت های ایران برخوردار بود.برخلاف دیگر اعراب با ایران همیشه روابط گرمی داشته است.

نامه رئیس فدراسیون جهانی والیبال به روحانی
به گزارش خبرآنلاین تهدید بیخ گوش والیبال است. همه چیز از جنجالی رسانه ای آغاز شده . روز بازی والیبال ایران و ایتالیا در تهران گروهی از دختران که قصد داشتند بدون اجازه وارد مجموعه آزادی شوند با برخورد مقامات انتظامی روبرو می شوند. جماعتی که همگی چند ساعت بعد به خانه های شان برگشتند. روز بعد اما دختری دو تابعیتی از سوی مراجع قضایی ایران بازداشت می شود. پرونده ای که محمدرضا داورزنی می گوید ارتباطی به والیبال نداشته اما حالا دشمنان والیبال ایران دستاویزی از آن ساخته اند برای ایجاد محرومیت های سنگین برای والیبال کشورمان. محمدرضا داورزنی می گوید رئیس فدراسیون جهانی والیبال به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نامه زده و خواهان آزادی دختری شده است که غربی ها اصرار دارند شایعه کنند در سالن والیبال بازداشت شده است. فدراسیون جهانی همین اتفاق را بهانه کرده و میزبانی بازی های جهانی نوجوانان را از ایران پس گرفته است.

«آتقی» به زندان برمی گردد
به گزارش مهر، «جواد گلپایگانی» بازیگر شناخته شده سریال «آینه عبرت» که - پس از 13 سال حبس- چند روزی از زندان بیرون بود، به دلیل اینکه مبلغ بدهی اش تامین نشد، به زندان برمی گردد.گلپایگانی بازیگری که با نقش آفرینی در سریال «آینه عبرت» در دهه 60 در میان مردم محبوب شده بود گفت : گرچه چند روز پیش از زندان بیرون آمدم، ولی به دلیل اینکه مابقی بدهی ام را تامین نکرده اند، با من تماس گرفته شد تا برای سپری کردن باقی مانده دوران محکومیت فردا صبح بار دیگر خودم را معرفی کنم.وی افزود: واقعیت این است که قرار بود برخی از خیرین باقی بدهی مرا پرداخت کنند و حکم کامل آزادی ام صادر شود، اما به دلیل برخی از مصاحبه های انجام شده در رسانه ها مبنی بر اینکه من آزاد شده ام، خیرین هم با تصور اینکه مشکل مالی ام حل شده است، از کمک مالی منصرف شدند و من مجبورم بار دیگر راهی زندان شوم.گلپایگانی توضیح داد: خوشحالی آزادی ام از زندان خیلی دوام نداشت و فردا صبح برای به پایان رساندن دوران محکومیت به زندان برخواهم گشت.جواد گلپایگانی به دلیل حادثه تصادف در سال های دور و نداشتن تمکن برای پرداخت خسارت به مدت 13 سال در زندان بوده است.

وکیل ۲۵ ساله چگونه بار خود را بست؟
به گزارش فارس، 32 میلیارد ناقابل برای وصول چند صد میلیارد تومان حق ضایع شده یک سازمان دولتی، مبلغی است که وکیلی زرنگ و البته جوان به جیب می‌زند و برای جلب نظر موکلش دست به جعل امضای قاضی می‌زند.نجفی توانا رییس کانون وکلای مرکزتصریح کرد: حق‌الوکاله معیار دارد اما موکلی که صد میلیارد تومان از شخصی طلبکار است با توجه به هزینه‌های آتی برای وصول طلبش با وکیلش توافق می‌کند و این فرق دارد با موردی که می‌خواهد مثلا دعوی طلاق مطرح کند و اوضاع نامناسب دارد و وکیل او را مورد اجحاف قرار دهد و به جای حق‌الوکاله متعارف حق‌الوکاله‌ای زیاد مطالبه کند.وی اظهار داشت: این وکیل 32 میلیاردی جوانی است حدود 25 تا 30 ساله که هیچ تجربه وکالتی هم ندارد و مشمول ماده 187 است و در این پرونده ظاهرا در ارتباط با یکی از مدیران این کار را پذیرفته‌ است.

نیروهای ویژه انگلیس به شکار جلاد داعش رفتند
به گزارش ایسنا، اعضای نیروی هوایی ویژه انگلیس برای کشتن جان جهادی که جلاد انگلیسی داعش است وارد پایگاهی مخفی در خاورمیانه شده‌اند و حجم اعزام نیرو به حدی است که از زمان حملات 11 سپتامبر به برج‌های تجارت جهانی آمریکا بی‌نظیر بوده است.این جلاد داعش دو گروگان انگلیسی گروه تروریستی داعش را سر بریده است. عملیات نیروهای ویژه انگلیس همچنین می‌تواند شامل نجات جان کانتلی، عکاس انگلیسی نیز بشود.مقام‌های دولتی انگلیس اعزام نیروی هوایی ویژه به یکی از کشورهای خاورمیانه را تایید کرده‌اند. گفته می‌شود سفر آنها در گروه‌های سه و چهار تایی و در لباس غیرنظامیان بوده است.روزنامه دیلی میل جزییات زیادی از این عملیات محرمانه فاش نکرده اما گفته است که این نیروها به عوامل اطلاعاتی انگلیس و کارشناسان ارتباطات که در یک منطقه بیابانی مستقر شده و در حال رصد تحرکات جان جهادی هستند، پیوسته‌اند.

دانه تسبیح عامل فرود اضطراری هواپیما
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی اعلام‌کرد: در پی ایست تنفسی دختر چهار ساله که مسافر پرواز تبریز-تهران بود، پرواز هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به تاخیر افتاد.حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: با اعلام ایست قلبی - تنفسی دختر 4 ساله داخل هواپیمای پرواز تبریز - تهران، تکنیسین‌های پایگاه اورژانس مستقر در فرودگاه در ساعت 23:30 شب‌گذشته به داخل هواپیما اعزام شدند.وی افزود: در پی ایست تنفسی این دختربچه و اعلام حادثه به خلبان پرواز، هواپیما که در حال برخاستن از باند بود، اقدام به فرود کرد و با اقدامات سریع تکنیسین‌های اورژانس 115، بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.وی اظهارکرد: در این حادثه دانه تسبیح به راه هوایی کودک پریده و در پی آن قطع تنفس و ایست قلبی رخ داد.وی گفت: با انجام مانور خارج‌کردن جسم خارجی در مسیر راه تنفسی و انجام اقدامات احیایی، کودک به زندگی بازگشت و بیمار با اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان کودکان تبریز انتقال داده شد.

دلالی بیمار در مرز مهران ‌
به گزارش صراط، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از وجود دلالان مستقر در مرز مهران که بیماران عراقی را به بیمارستان‌های خارج از استان هدایت‌ می‌کنند انتقاد کرد.علی دل‌پشه با بیان اینکه هم‌اکنون توسط دلالان بیماران از مرز تحویل گرفته می‌شود و در بیمارستان‌های دیگر استان‌ها به هزینه خود بیمار پذیرش می‌شوند و دلالان به اهداف خود می‌رسند، افزود: اگر ما در مرز متولی را مشخص کنیم این مشکل برطرف می‌شود.رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام با تأکید بر اینکه بیمارستان‌های استان آمادگی کامل برای پذیرش بیماران عراقی دارد و در صورت نیاز این بیماران به خارج از استان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: ساماندهی پذیرش بیماران عراقی در مرز مهران ضروریست.وی با بیان اینکه انجام این مهم به توریست درمانی کمک بسزایی می‌کند، تصریح کرد: چرا ده‌ها دلال خیلی ساده بیمار را از مرز تحویل می‌گیرند و آنها را به بیمارستان استان‌های دیگر هدایت می‌کنند؟

اولین سرباز تراکتورسازی+عکس
به گزارش بانک ورزش، سینا عشوری که قرار است در تراکتورسازی دوران سربازی اش را پشت سر بگذارد، روز گذشته برای اولین بار در تمرینات این تیم حاضر شد.این عکسی است که خود عشوری از اولین تمرینش با تیم صدرنشین لیگ در اینستاگرام قرار داده است.






عکس سلفی با «حاج قاسم»
به گزارش خبرآنلاین، عکس یادگاری خرازی و سردار سلیمانی در فضای مجازی بازتاب گستر ده ای داشته است.به نظر می رسد این عکس در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی که در منزل صادق خرازی مراسم عزاداری برگزار شده بود گرفته شده است.





انتهای پیام /












تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن