تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803579398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد شمال اردبیل دریچه ای رو به توسعه استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: منطقه آزاد شمال اردبیل دریچه ای رو به توسعه استان است اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: الحاق بخشی از شهرستان های شمالی استان به منطقه آزاد ارس فرصت بی نظیری است که می تواند دریچه ای رو به توسعه برای این منطقه بگشاید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید خدابخش روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل افزود: وجود مناطق آزاد و ویژه نعمتی است که با جذب سرمایه گذاران می تواند موجب توسعه شود و از این رو باید از منطقه ویژه نمین و منطقه آزادی که به زودی در شمال استان احداث می شود، بیشترین استفاده را بکنیم.
وی بیان کرد: جذابیت منطقه آزاد برای سرمایه گذاران از آن جهت است که بیمه، عوارض گمرکی، مالیات و حقوق کارگری و قوانین تجارت داخلی کشورها در این مناطق حاکم نیست و به اصطلاح از ریسک کمتری برخوردار است.
استاندار اردبیل اضافه کرد: با توجه به این مزیت ها در کنار عدم نیاز به ویزا برای تردد در مناطق آزاد، سرمایه گذاران خارجی می توانند به راحتی و با آسودگی خیال بیشتر نسبت به آغاز فعالیت های اقتصادی و تولیدی اقدام کنند.
او عنوان کرد: شهرستان های بیله سوار، پارس آباد و گرمی که بر اساس مصوبه سفر رییس جمهوری به استان اردبیل جزو منطقه آزاد ارس قرار گرفتند، می توانند شمال استان را به نقطه کریدور تجارت ایران با کشورهای منطقه آسیای میانه تبدیل کنند.
خدابخش ادامه داد: تجارت، اشتغال و رونق تولید تنها بخشی از اثرات ایجاد منطقه آزاد است و به دنبال آغاز به کار و ورود سرمایه گذاران، فواید جانبی بسیاری برای مردم استان به همراه خواهد داشت.
وی تشریح کرد: با راه اندازی این منطقه به طور حتم توسعه راه های ارتباطی جاده ای، ریلی و هوایی را خواهیم داشت و فضای خوبی ایجاد می شود که با مدیریت صحیح می توانیم زمینه ورود و رشد فناوری های جدید به منطقه را فراهم کنیم.
استاندار اردبیل افزود: با توجه به نیاز مجموعه های تجاری و تولیدی به نیروهای انسانی ماهر و متخصص در زمینه بسته بندی، تجارت، حقوق بین الملل، مکاتبات بازرگانی دانشگاه ها نیز باید زمینه را برای پرورش افراد فراهم کنند.
وی در ادامه با اشاره به کشت گلخانه ای در منطقه مغان اظهار کرد: این یک ظرفیت مناسبی برای شرکت کشت و صنعت مغان و سایر مجموعه هایی از این دست است تا ظرفیت های خود را بارور کنند و با توجه به شرایط منطقه که جمع آوری پساب های صنعتی در آن می تواند با دشواری هایی روبرو شود، باید روی احداث صنایع کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی متمرکز باشیم.
8123/530


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن