تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799201692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد فرماندار خلخال از توزیع اعتبارات حوادث در استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انتقاد فرماندار خلخال از توزیع اعتبارات حوادث در استان اردبیل اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال از نحوه توزیع اعتبارات حوادث و سرمازدگی باغات استان اردبیل و نادیده گرفتن حق باغداران خسارت دیده این شهرستان انتقاد کرد.


به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه کارگروه کشاورزی خلخال افزود: نحوه توزیع اعتبارات حوادث و جبران خسارت های سرمازدگی باغداران مناطق مختلف استان جای بحث و سوال است.
وی گفت: در حالی که سرما و یخبندان بهار امسال بیش از 800 میلیارد ریال خسارت بر باغداران این شهرستان وارد کرده در توزیع اعتبارات استانی تنها 10 درصد از اعتبار حوادث استان به این شهرستان اختصاص یافته است.
احمدی اظهار کرد: امسال 440 میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث کشور برای جبران بخشی از خسارات سرمازدگی باغات به استان اردبیل اختصاص یافته که در توزیع استانی این اعتبار 44 میلیارد ریال برای این شهرستان منظور شده است.
او افزود: این در حالی است که برای شهرستان مشگین شهر 68 درصد و برای برخی از شهرستان های استان نیز تنها نیم درصد از این اعتبار درنظر گرفته شده است.
به گفته احمدی ، 44 میلیارد ریال تخصیصی از محل اعتبارات حوادث استان به خلخال در اختیار چهار بانک کشاورزی ، ملت ، رفاه و صادرات این شهرستان گذاشته شده تا این اعتبار به صورت پرداخت تسهیلات بانکی در اختیار باغداران آسیب دیده از جانب سرمای بهار امسال قرار بگیرد.
رییس کارگروه کشاورزی خلخال اظهار کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی به باغداران خسارت دیده از سرما برای جبران بخشی از این خسارت بدهی بانکی باغداران خسارت دیده به مدت سه سال تمدید می شود.
وی با بیان این که امسال هیچ گونه اعتبار بلاعوض برای جبران خسارات سرمازدگی باغات استان منظور نشده افزود: باغداران خسارت دیده فقط قادر به استفاده از یکی از مزایا و خدمات در نظر گرفته شده از سوی دولت برای جبران خسارت هستند.
فرماندار خلخال گفت: آن دسته از باغدارانی که بدهی بانکی آنها استمهال و سه سال تمدید می شود نمی توانند از تسهیلات 44 میلیاردی جدید استفاده کنند.
وی همچنین از نحوه عملکرد و پرداخت تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای زعفران کاران خلخال از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) خلخال انتقاد کرد.
وی افزود: در حالی که امسال سه میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت به 30 زعفران کار این شهرستان پیش بینی شده از 37 پرونده ارسالی از سوی جهاد کشاورزی خلخال به صندوق مهر امام رضای این شهرستان حتی یک زعفران کار نیز موفق به دریافت تسهیلات بانکی 100 میلیون ریالی نشده است.
فرماندار خلخال اظهار کرد: تسهیلات بانکی در نظر گرفته فقط برای حمایت از زعفران کاران و توسعه کشت این محصول گرانبهای کشاورزی در شهرستان لحاظ شده و مسوول صندوق مهر امام رضا (ع) خلخال باید با پرهیز از بهانه تراشی نسبت به تسریع در پرداخت این تسهیلات به متقاضیان اقدام کند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/594/530


20/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن