تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799150315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابلوهای نقاشی آئینی استاد شیخی بر دیوار نگارخانه پردیسان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تابلوهای نقاشی آئینی استاد شیخی بر دیوار نگارخانه پردیسان تهران-ایرنا-همزمان با آغاز به کار سوگواره «آئین های عاشورایی اقوام ایرانی» در فرهنگسرای فردوس نمایشگاه تابلوهای نقاشی آئینی استاد علی محمد شیخی در نگارخانه پردیسان افتتاح می شود.


به گزارش روز شنبه ایرنا، در این نمایشگاه 15 تابلوی نقاشی از آثار استاد شیخی با محوریت عاشورا و واقعه قیام سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به نمایش گذاشته می شود.
در کارنامه هنری استاد شیخی شرکت در چندین نمایشگاه انفرادی و جمعی همچون دفاع مقدس، آئینه داران عفاف، اندیشه های اسلامی در آئینه هنر، یاس عبود، نمایشگاه تجسمی حمایت از بیماران تالاسمی، سومین و چهارمین دو سالانه نقاشی ایران و ... به چشم می خورد.
وی تاکنون موفق به کسب جایزه و لوح یادبود دستخط امام خمینی(ره)، لوح از مقام معظم رهبری، لوح تقدیر نخستین نمایشگاه مسابقه خط با عنوان بسم الله و ... شده است.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه و سوگواره آئین های عاشورایی اقوام ایرانی می توانند از امروز شنبه 24 آبان ماه به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند.

*نمایشگاه عکس عاشورا «حماسه مقدس تاریخ»
به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) نمایشگاه عکس عاشورا، آثاری از زینب کریمی با عنوان «حماسه مقدس تاریخ» تا 29 آبان ماه از ساعت 9 تا 18 در گالری شماره 1 فرهنگسرای خاوران برپاست.
هدف از برگزاری این نمایشگاه گسترش فرهنگ عاشورایی و انتقال پیام های آن به نسل جوان و نوجوان است.
در این نمایشگاه حادثه خونین کربلا و سخنان آموزنده سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در قالب بیش از 30قطعه عکس و پوستر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

*«شکوه نام الله» در فرهنگسرای رازی
این نمایشگاه برگرفته از اسماالله با 41 اثر در ابعاد مختلف و با تکنیک خط نقاشی روی کاشی است که با هدف زمینه سازی برای معرفی هنرهای ایرانی-اسلامی در نگارخانه فانوس افتتاح می شود.
نمایشگاه «شکوه نام الله» به هنرمندی نرگس صادقی کارشناس نقاش است. وی سابقه برگزاری چندین نمایشگاه در مراکز فرهنگی هنری را در کارنامه هنری خود دارد.
مجموعه آثار خط نقاشی روی کاشی با عنوان «شکوه نام الله» 25آبان تا 10آذرماه ساعت 9 تا 17 در فرهنگسرای رازی
واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، نگارخانه فانوس برپاست.

*نمایشگاه گروهی نقاشی در فرهنگسرای خاوران
نمایشگاه گروهی نقاشی«تصویر باران» در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود، در این نمایشگاه آثار 15 هنرجو و هنرمند رشته نقاشی رئال در قالب تابلو به نمایش گذاشته می شود.
در این نمایشگاه گروهی آثار عرفانه ملک عسگری، مریم آقابیگی، سمیه مرادی، مریم زالی، حنانه نصرتی، مریم بخارایی، پوراندخت ادراکی، مریم اسدی، اشرف موسی زاده، شقایق یزدانی، نادیا یزدانی، علیرضا عزیزی، آیدا عمو هاشمی، فاطمه رفاهی، مائده عابدینی، انسیه شیرازی، محبوبه ادب آمدار شهریاری در معرض دید عموم قرار می گیرد.
افتتاحیه این نمایشگاه روز چهارشنبه 29 آبان از ساعت 15 تا 18 خواهد بود. زمان بازدید از نمایشگاه 1 تا 15 آذر از ساعت 15 تا 18 است.
نگارخانه فرهنگسرای خاوران در میدان خراسان،خیابان خاوران واقع شده است.

*نمایشگاه نقاشی های مصطفی دشتی در گالری پردیس ملت
مصطفی دشتی که پیش از این در نمایشگاه گروهی «بیان و انتزاع» آثارش در گالری پردیس سینمایی ملت به نمایش در آمد، از روز دوشنبه 19 آبان ماه نمایشگاه انفرادی آثار انتزاعی خود را در گالری پردیس ملت برپا کرده است.
وی که نقاشی را از دهه 60 به صورت حرفه ای آغاز کرده، از نقاشان پیشتاز و معتبر این سال هاست که به جهان بینی خود رسیده است. نقاشی های اولیه اش را از بیابان های بلوچستان، کویر یزد، کناره جاده ها و... آغاز کرد؛ حالا به شکوه آسمان رسیده است؛ حتی اگر تنها سیاه و سفید باشند.
دشتی سال هاست که به صورت حرفه ای نقاشی می کند و شاگردی زنده یاد سیداحمد ابطحی، زنده یاد عبدالله فرهادی، آیدین آغداشلو و کارل اشلانیگر را کرده است.
نمایشگاه انفرادی مصطفی دشتی تا 8 آذرماه همه روزه از ساعت 11 تا 21 در گالری ملت واقع در خیابان ولی عصر (عج)، بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینماگالری ملت، طبقه منفی دو میزبان علاقه مندان است.

* تمدید نمایشگاه حجم های چوبی
نمایشگاه مجموعه آثار حجم های چوبی احمد مشکور با عنوان «چوب ها شاعرند» به دلیل استقبال هنرمندان و شهروندان تا بیست و نهم آبان تمدید شد.
این نمایشگاه که از 17 آبان ماه در نگارخانه آفتاب برپا شده، تلاش 10 ساله مشکور را در جمع آوری حجم های چوبی از مناطق بکر و دست نخورده نواحی مرزی، شمالی و شرقی کشور با ارایه 45 اثر هنری از تنه و اجزای درختان به نمایش گذاشته است.
فرهنگسرای آفتاب از علاقه مندان برای بازدید ازنمایشگاه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 19 و پنجشنبه از ساعت 9 تا 13 به نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبه روی خیابان دولت، خیابان امام زاده دعوت می کند.

*نمایشگاه کاریکاتور غزه در جنوب پایتخت
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن از برپایی نمایشگاه منتخب آثار هنرمندان کاریکاتوریست 49 کشور دنیا با موضوع «غزه» درفرهنگسرای بهمن خبرداد.
جعفر گرامی با اعلام این خبر افزود؛ در این نمایشگاه که از 17 آبان تا 2 آذرماه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپاست؛ منتخبی از آثار کاریکاتوریست های 49 کشور دنیا با موضوع رخدادها و فجایع غزه و سکوت ابرقدرت های جهانی درباره این جنایت های در معرض بازدید عموم شهروندان قرار دارد.
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن با بیان اینکه زبان تصاویر در قالب هنر کاریکاتور ابزار مناسب و گویایی برای انتقال پیام و موضوع مورد نظر است، افزود؛ سکوت رسانه های غربی و مجامع بین المللی در برابر جنایات و کودک کشی های رژیم سفاک صهیونیستی در غزه و همچنین خیانت و همراهی شیوخ عرب و در پی آن شیطنت های آمریکا و نیز کارتون هایی از شخصیت هایی همچون؛ آدولف هیتلر، بنیامین نتانیاهو، شیمون پرز، ایهود اولمرت، باراک اوباما، ملک عبدا... (پادشاه عربستان)، حمد بن عیسی آل خلیفه (پادشاه بحرین)، فرانسوا اولاند، دیوید کامرون و آنگلا مرکل مورد توجه هنرمندان کاریکاتوریست قرارگرفته که موضوعات این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
علاقمندان جهت بازدید ازنمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور می توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن،گالری شماره یک مراجعه کنند.

*مدل و ما کت های اتومبیل و هواپیما در برج آزادی
امیر حسین شهامتی، سازنده و جمع آوری کننده این ماکت ها، فارغ التحصیل رشته مکانیک در مقطع کارشناسی تعدادی از این ماکت ها به صورت دست ساز و برخی خریداری کرده است.
ماکت ها اغلب از فلز و تعداد آنها 72 و ابعاد آنها در مقیاس1:50 و 1:200 هستند.
پیش از این شهامتی آثار خود را در کاخ گلستان، مجموعه فرهنگی و هنری نیاوران، مجموعه سعدآباد، موزه خودرو، موزه دفینه و انجمن مجموعه داران به نمایش گذاشته است.
علاقه مندان برای بازدید این نمایشگاه می توانند به غیر از شنبه ها، از 19 آبان تا 10 آذرماه، ساعت 9 تا 17 به تالار آیینه مجموعه برج آزادی مراجعه کنند.
تهرام/7245/1348


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن