تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گيري نيروي انتظامي از ظرفيت مساجد براي حل مشکلات مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۶ق.ظ)
بهره گيري نيروي انتظامي از ظرفيت مساجد براي حل مشکلات مردم فرمانده نيروي انتظامي تهران: ظرفيت مسجد بهترين پايگاه براي آموزش مردم در زمينه مبارزه با مواد مخدر و جرايم است.
به گزارش خبرگزاري موج، ساجدي نيا، فرمانده نيروي انتظامي تهران در رابطه با نقش مساجد در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي به گفت: مساجد پايگاه بسيار مهمي به ويژه در بحث ارتباط گيري با مردم مومن، متدين و ائمه جماعات به شمار مي روند.
وي بيان کرد: امروز بيشتر مطالبات مردم از پليس و نيروي انتظامي از طريق مساجد به عنوان پايگاه اصلي پيگيري مي شود و مردم مشکلات و مطالبات شان از طريق مساجد و با جلساتي که از سوي نيروي انتظامي در مساجد برگزار مي شود، مطرح مي کنند.
وي گفت: نيروي انتظامي به همه سرکلانتران تهران اعلام کرده است که پايگاه شان براي ارايه گزارشات مساجد باشد و از اين طريق مردم را درجريان اقداماتشان قرار دهند.
ساجدي نيا با اشاره به برنامه هاي آموزشي که از سوي نيروي انتظامي در مساجد برگزار مي شود، گفت: در حال حاضر نيروي انتظامي از ظرفيت مساجد در آموزش مردم در حوزه پليسي، مبارزه با مواد مخدر، جلوگيري از ناهنجاري ها و سرقت بهره مي گيرد تا مردم را با آسيب هاي اجتماعي هرچه بيشتر آشنا کند و در اين زمينه تعاملات خوبي با مساجد داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن