تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 40 هزار بهره برداري در عرصه منابع طبيعي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بيش از 40 هزار بهره برداري در عرصه منابع طبيعي
در راستاي تفاهم نامه في ما بين اداره كل منابع طبيعي و اين اداره كل نشست مشتركي جهت عملياتي نمودن مفاد تفاهم نامه با حضور مديران دو دستگاه، معاونين و كارشناسان در محل اداره كل آموزش فني و حرفه اي اصفهان برگزار گرديد.
در اين نشست ابتدا ابوطالب جلالي مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان ضمن خيرمقدم و تشريح مأموريت سازمان آموزش فني و حرفه اي در شناخت قابليت هاي منطقه و برگزاري آموزش هاي فني و حرفه اي متناسب با تقاضاهاي هر شهرستان مناسبت ترين راه حل تعديل نرخ بيكاري را ايجاد فرصت هاي مهارتي براي جوانان در استان دانست و گفت: در اين مسير نقش همه دستگاه هاي اجرايي در معرفي فرصت هاي شغلي و گروه هاي هدفشان به مراكز آموزش فني و حرفه اي مي تواند اثرات ارزشمند نيز در بهره وري نيروي كار و استفاده صحيح از ثروت طبيعي در ايجادشغل ايفا نمايد. جلالي در ادامه استان اصفهان را از استانهاي مناسب در حوزه گياهان دارويي دانست و خواستار همكاري بيشتر دو دستگاه شد و بهره برداري از گياهان داروئي منطقه را فرصتي مناسب جهت شكل گيري مشاغل خوشه اي عنوان كرد. در ادامه جلسه شاملي مدير كل منابع طبيعي استان اصفهان ضمن مناسب دانستن تفاهم نامه في ما بين از ظرفيت هاي عظيم گياهان داروئي در نقطه نقطه استان و ضرورت ساماندهي بهره برداران در استفاده از اين مواهب الهي را برشمرد و گفت: در استان اصفهان بيش از 40 هزار بهره برداري از عرصه منابع طبيعي وجود دارد كه با شكل گيري 30 تعاوني و عضويت ده هزار نفر لازم مي باشد كه نسبت به عضويت سايرين نيز اقدام گردد. ايشان اشاره داشتند كليه افراد متقاضي استفاده از خدمات اداره كل منابع طبيعي پس از ارزيابي توسط آن دستگاه نسبت به واگذاري عرصه هاي منابع طبيعي جهت بهره برداري و كشت گياهان در صورتي اقدام خواهد شد كه دوره هاي مهارتي را طي نمايند. شاملي ضمن اشاره به چند محصول استراتژيك و اقتصادي استان از قبيل گزانگبين، كتيرا، كرفس، آنغوزه و ... برداشت صحيح اين محصولات را مؤثرترين راهكار درافزايش درآمد خانوار روستايي دانست.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن