تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندی بیش از 3 هزار مددجوی کمیته امداد فارس از خدمات مشاوره‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرامور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس: بهره مندی بیش از 3 هزار مددجوی کمیته امداد فارس از خدمات مشاوره‌ای خبرگزاری پانا: مدیرامور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در 6 ماهه اول امسال سه هزار و 421 نفر از مددجویان تحت حمایت از مشاوره‌های گروهی بهره‌مند شده‌اند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان ساعت 19:47



به گزارش خبرگزاری پانا، سید عبدالعلی سعادت، گفت: در جامعه امروز که مسائل و مشکلات مختلف اجتماعی، خانوادگی در جامعه بروز می‌كند، یکی از راه‌حل‌های قابل ارائه برگزاری دوره‌های راهنمایی و مشاوره است.
وی ادامه داد: در این دوره‌ها ضمن ایجاد آگاهی نسبت به مسائل مطرح راه‌کارهای جامع و کامل نیزجهت حل مشکلات به‌وجود آمده نیز بیان می‌شود.
سعادت با بیان اینکه برای تغییر نگرش و ایجاد روحیه امید و خودباوری در بین مددجویان تحت حمایت آموزش گروهی مشاوره و راهنمایی با رویکردهای متفاوت و آموزش مهارت‌های ده‌گانه برگزار شد، خاطر نشان کرد: این مشاوره‌های در1 هزار و 411 جلسه  به مددجویان ارائه شده است.
این مقام مسئول در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اشاره به اینکه هر روز شاهد بروز آسیب‌های مختلف اجتماعی در جامعه هستیم، تاکید کرد: برای آنکه جامعه هدف خود را از آسیب‌ها دور کنیم یا اگر دچار آسیب شده‌اند به شکل منطقی بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم  بهترین راهکار راهنمایی و مشاوره گروهی است که با هدف  تغییر نگرش و ایجاد روحیه امید و خودباوری در قالب آموزش مهارت‌های ده‌گانه بین مددجویان تحت حمایت برگزار شده است.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، تصریح کرد: 19 هزار و 751 نفر از مددجویان نیز در 1 هزار و 478 جلسه از راهنمایی‌های گروهی بهره‌مند شدند.
سعادت افزود: تلاش شده تا این آموزش‌ها در طول سال و با رویکردهای متفاوت برای مددجویان برگزار شود تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی بین مددجویان باشیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن