تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803285448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور رئیس‌جمهور در خصوص یارانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



دستور رئیس‌جمهور در خصوص یارانه‌ها
معاون وزیر کار از دستور ۲ماهه رئیس جمهور برای تشکیل بانک شناسایی خانوار خبر داد و گفت: در حین تشکیل بانک اطلاعات خانوار حریم خصوصی مردم محفوظ است و از دستگاه‌ها به گونه ای اطلاعات دریافت می‌کنیم که وارد حریم خصوصی نشویم.



به این مطلب امتیاز دهید



به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، احمد میدری، معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تشکیل کمیته شناسایی خانوار گفت: بر اساس مصوبه دولت قبل بانک اطلاعات و مسئولیت نگهداری بانک اطلاعات بر عهده سازمان هدفمندی است و مسئولیت دهک‌بندی گروه‌ها و حذف دهک‌ها بر اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها است.

وی ادامه داد:وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بر اساس بانک اطلاعاتی پیشنهاداتی را به مجمع سازمان هدفمندی بدهد که این کار در حال انجام است. کاری که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است بر اساس تجربیاتی است که در کشورهای دیگر هم هست این است که بانک اطلاعات تبدیل به بانکی شود که اطلاعات تمام دستگاه‌های اطلاعاتی در آن لحاظ شود.

میدری بیان کرد: این کار در شورای عالی رفاه به دولت پیشنهاد شد که این بانک اطلاعات را به صورت خاص وزارت تعاون یا سازمان هدفمندی در نیاوریم. این کار به گونه ای باشد که بتوانیم شناسایی را به راحتی انجام دهیم. رئیس جمهور دستور دادند که ظرف مدت ۲ ماه وزارت تعاون، دستگاه‌هایی که می‌توانند در تشکیل بانک همکاری داشته باشند را معرفی کند و به تأیید هیئت دولت برسد.

معاون رفاه وزیر کار با بیان اینکه میزان تعیین بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است اظهار کرد:در حال حاضر بحث تشکیل بانک اطلاعاتی در دستور کار داریم. اجزای تشکیل این بانک اطلاعاتی در اختیار دستگاه‌ها است. اما میزان استفاده ما از آن به اندازه‌ای که به حریم خصوصی وارد نشویم.

میدری بیان کرد: با تشکیل بانک اطلاعاتی صرفاً بحث شناسایی و حذف یارانه‌بگیر پردرآمد را دستور کار نداریم. بلکه مسائل دیگر در حوزه رفاه اجتماعی مد نظر ما قرار دارد. به طور مثال هستند افرادی که به اسم کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی هستند . با تشکیل این بانک اطلاعاتی می‌توانیم در یابیم که آیا فرد خود را به درستی خود را کارگرساختمانی معرفی کرده است.

وی افزود: یارانه‌های تعیین کننده تری وجود دارد و حتی جامعه هم انتظار این را دارد که ما به آن توجه کنیم. به طور مثال حتما قالی‌بافان و کارگران ساختمانی تحت پوشش قرار بگیرند نه کسان دیگر یا حتما قالی‌بافان تحت پوشش بیمه باشند نه کسان دیگر.

میدری بیان کرد: ما به گونه ای اطلاعات افراد را برای تشکیل بانک اطلاعاتی از دستگاه‌ها کسب می‌کنیم که حریم خصوصی آنها محفوظ بماند. به طور مثال اگر اطلاعات خودرو را کسب می‌کنیم. شماره پلاک، رنگ ماشین، شاسی و ... را دریافت نمی‌کنیم.صرفاً سال ساخت ماشین و نام آن را دریافت می‌کنیم و به حریم خصوصی مردم احترام می‌گذاریم./تسنیم/110





۲۳/۰۸/۱۳۹۳ - ۰۷:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن