واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Alien (MRE) 19 مرداد 1389, 12:23با عرض سلام خدمت دوستان حدود 1 سال پیش یه کار گذاشته بودم به همین اسم که یه ماه پیش براش یه بدن زدم و بهش فرم دادم کار یه 5 و6 ساعتی زمان برد و با zbrush , mudbox انجام شده. موفق باشید. یا حق (MRE) 19 مرداد 1389, 12:26اینم یه چند تا عکس از کار هایی که انشالله در آینده می خواهم تکمیلشون کنم. main 19 مرداد 1389, 17:34خیلی خوب شده خوشم اومد موفق باشی :rose: *farshid* 20 مرداد 1389, 08:39خیلی خوبی شده. مشخصه که علاوه بر تکنیک های zbrush به علم مجسمه سازی هم تسلط داری.:rose: من نمیدونم چرا دوستانی که طراحی کاراکتر انجام میدن رو کار همدیگه نظر نمیدن! کاش یه آناتومی غیر انسانی تری برای این چهره در نظر مگرفتی ... مثلا ترکه ای تر با شکم تو رفته انگشتهای بلند با تعداد کم و ... کارت منو یاد کاراکتر ای خبیث dead space انداخت و هچنین عکس زیر موفق باشی:rose: HOMAYOON.F 20 مرداد 1389, 14:37آفرین کارت خوبه... اما تناسبات و بخصوص آناتومی رو باید بیشتر روش کار کنی... همیشه واسه ساخت کاراکتر اول استخوانبندی رو در نظر بگیر و بعد عضلات و پوست رو... اون کاراکتر wip رو هم که داری میسازی خوبه، اما بازم تناسباتش کار داره و اغراق توش دیده میشه که البته سلیقه ای... (MRE) 20 مرداد 1389, 17:44با عر ض سلام اصل مطلب که من یادم رفت طرح صورت کار آقای بشاورد هست در مورد سطح کارشون هم همین بس که دعوت به کار از سوی EA و Disney رو داشتند. مشخصه که علاوه بر تکنیک های zbrush به علم مجسمه سازی هم تسلط داری نه خیلی فقط تئوری. آفرین کارت خوبه... اما تناسبات و بخصوص آناتومی رو باید بیشتر روش کار کنی... همیشه واسه ساخت کاراکتر اول استخوانبندی رو در نظر بگیر و بعد عضلات و پوست رو... اون کاراکتر wip رو هم که داری میسازی خوبه، اما بازم تناسباتش کار داره و اغراق توش دیده میشه که البته سلیقه ای... بدن کار رو از یه making of مجسمه سازی برای فیلم ها برداشتم. در باره ی اون کاراکتر wip هم خیلی چیز هاش رو باید دوباره بسازم اما رو تناسباتش نسبت به طرح خیلی کار کردم و فقط رو جزییاتش می خوام کار کنم ، الان موی اون رو نذاشتم به عکس ها ی زیر نگاه کن. hadi_nn 20 مرداد 1389, 21:30خیلی باحال شده فقط باید یه رندر خوف ازش بگیری واقعاً از این یکی خوشم اومد مدلینگ که حرفه من نیست ولی به نظر کامل و خوبه ایشالا یه رندر باحال هم ازش ببینیم چون معلومه قشنگ میشه sharin 20 مرداد 1389, 21:50سلام كار اولي رو خوب مدل كردي ، اما اين سبك كارا رو دوست ندارم و نمي تونم نقدي كنم. و اما در مورد دومين پست ( كاراي آينده ) ، اين ها رو هم نبايد حالا نقد كنيم ، چون هنوز داريد روشون كار مي كنيد ، اما در حد چند تا نكته شايد خالي از لطف نباشه. عكس وسطي : خيلي خوب شده اما بنظرم، چشماش زياد بازه ، چونه اش بد تفكيك شده و اون نقطه هه ديگه خيلي ناجوره. و اون عكس اولي رو بيشتر دوست دارم. تا وقتي مو نداره يجوريه اما با مو بايد خيلي خفن بشه. چروك هاي شلوارش هم خوب نيست . خيلي دوست دارم render نهايي اين يكي رو ببينم. موفق باشي. يا علي. .:. soroosh .:. 20 مرداد 1389, 22:09خیلی خوب شدن مثل همیشه . یه پیشنهاد میکنم اون هم اینکه سعی کن الان که توانایی خوبی داره ، بری سراغ کاراکتر های پیچیده تر و کلا روی کاراکتر هاتون دیتیل های بیشتری ایجاد کنید و جزئیات و آبجکت های بیشتری بسازید براش و سعی کنید کاراکتر هاتون کاملتر بشن. مهم نیست که حتما تکسچر داشته باشن یا یک رندر خیلی خوب داشته باشن . مهم اینه که اگه مدلینگ انجام شده، تا حد امکان کامل باشه . پیشرفت خیلی خوبی دارید و از اینکه خودم زیبراش بلد نیستم واقعا ناراحتم و امیدوارم سریع تر بتونم برم سمتش و کار با این برنامه را هم یاد بگیرم . موفق باشید. MSB_GRAPH 21 مرداد 1389, 12:22سلام خیلی جالبه البته دومی خیلی بهتره و حس بهتری داره من زیبراش کار حرفه نیستم ولی خود زیبراش به تنهای تنها حسی که به کار میده فقط مجسمه هست. به نظر من باید یاید با مایا و یا تری دی مکس تلفیق بشه. البته نظر منه... (MRE) 21 مرداد 1389, 22:11خيلي دوست دارم render نهايي اين يكي رو ببينم. قرار بدم به یکی از دوستانم تا رندرش رو بگیره یه پیشنهاد میکنم اون هم اینکه سعی کن الان که توانایی خوبی داره ، بری سراغ کاراکتر های پیچیده تر و کلا روی کاراکتر هاتون دیتیل های بیشتری ایجاد کنید و جزئیات و آبجکت های بیشتری بسازید براش و سعی کنید کاراکتر هاتون کاملتر بشن الان دارم سعی می کنم که کارهام رو به صورت مدلر قوی کنم الان اکثرا دوستان کارهایی میزنن که اونی که می خواد نمی شه بعد می گن یه کار تخیلی یا شبیه زدم که تو کار تولیدی اینجوری جواب نمی ده.من الان رو شباهت کار می کنم البته رو دیتیل هم کار کردم ولی نمی تونم خوب رندر بگیرم پیکسلس می شه. من زیبراش کار حرفه نیستم ولی خود زیبراش به تنهای تنها حسی که به کار میده فقط مجسمه هست. به نظر من باید یاید با مایا و یا تری دی مکس تلفیق بشه. هر کی با من کار کرده xsi کارش کردم :lol: تخصص من مدلینگ هست و به این عنوان کار می کنم و روش بیشتر سعی در پیشرفت می کنم.(البته ریگ هم می زنم) اگر بخواهی به صورت حرفه ای کار کنی باید تو یک بخش متخصص باشی متاسفانه تو ایران دوستان تو همه ی زمینه ها می رن و دست و پا شکسته تو همه چی کار می کنن که هم انرژی هدر می دن و هم به جایی مناسب نمی رسند. اگر چه زیبراش یه کار بی روحه ولی ارزش مدل ارگانیک رو بهتر معلوم می کنه. موفق باشید یا علی. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 415]