تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805475872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Master Classes 3 - 2011 -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Master Classes 3 - 2011 GFX Master 05 فروردين 1390, 16:42Master Classes 3 محصولی که هم اکنون ملاحظه می کنید ، نسخه ی شماره ی 3 کلاس هایی است که هر سال توسط شرکت آموزشی Gnomon برگزار می گردد. این کلاس ها شامل آموزش های بسیار حرفه ای و سطح بالایی در زمینه های مختلف هنرهای دیجیتالی می باشد که سومین دوره ی آن در سال 2011 و از تاریخ 11 تا 25 فوریه برگزار شد. فروشگاه اینترنتی مجیدآنلاین افتخار دارد همچون 2 نسخه ی قبلی ، اینبار نیز اولین فروشگاه اینترنتی ای باشد که این مجموعه را بصورت کامل (12 قسمت) در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. قبلا این مجموعه توسط سایر فروشگاه های اینترنتی بصورت ناقص عرضه گردیده بود! در حالیکه این مجموعه بایستی 12 قسمت باشد! از هم اینک می توانید این مجموعه ی منحصر به فرد را با کاور اختصاصی (تصویر پایین) از فروشگاه اینترنتی مجیدآنلاین تهیه و استفاده نمایید. کلاس هایی که توسط شرکت Gnomon در طول 2 هفته برگزار می گردد ، شامل آموزش ها و مباحث بسیار مهمی در زمینه ی جلوه های ویژه ، هنرهای دیجیتالی و صنعت بازی سازی است. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به یکی از این موارد علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم این شماره و همچنین شماره های قبلی این مجموعه را به هیچ عنوان از دست ندهید! یقینا این 3 مجموعه ، از حرفه ای ترین مجموعه هایی است که در زمینه های مذکور عرضه گردیده است. مجموعه ی این دوره شامل 12 کلاس در زمینه های مختلف می باشد که در زیر توضیحات کوتاهی در مورد هر یک از این 12 کلاس آموزشی را ملاحظه می کنید: Motion Graphics for Feature Film with Neil Huxley بیشتر علاقمندان به هنرهای دیجیتالی بطور حتم فیلم معروف آواتار محصول سال 2010 به کارگردانی جیمز کامرون را دیده اند. فیلمی سرشار از جلوه های ویژه ی فوق حرفه ای رایانه ای! در این کلاس ، Neil Huxley ، که کارگردان هنری فیلم آواتار است ، آموزش های گام به گامی در زمینه ی ایده پردازی ، تجسم و طراحی را ارائه می دهد. طراحی هایی که از فتوشاپ و ایلیستریتور شروع می شوند و به افتر افکتز ختم می شوند. the Making of "Dirge" with Alex Alvarez در این ویدئوی آموزشی ، Alex Alvarez ، درباره ی انیمیشن جهنمی خود یعنی Dirge بحث و تبادل نظر می کند. این انیمیشن در ابعاد 1600 × 2560 متناسب جهت نمایش در یک نمایشگر 30 اینچ ساخته شده است. این انیمیشن با استفاده از نرم افزارهای مایا ، فتوشاپ ، زی براش ، افتر افکتز و موتور رندر منتال ری ساخته شده است. در این آموزش کلیه ی مراحل و گردش کار شامل طراحی کاراکترها و محیط ، افکت ها ، متحرک سازی ها ، نورها و ترکیب ها مورد بررسی قرار می گیرند. 3D Design For Production with Vitaly Bulgarov در این بخش ، Vitaly Bulgarov مراحل کامل ساخت یک رندر کامل از طراحی 3بعدی برای استفاده در یک پروژه ی خاص را توضیح می دهد. در این بخش با استفاده از طرحِ نیم تنه ی بالایی یک کاراکتر آلین (Alien) ، مراحل اصلی و مهم ساخت یک کاراکتر علمی - تخیلی بصورت پایه ای نمایش داده می شود. او آموزش را با ایجاد یک طرح اولیه و ساده از نیم تنه ی بالایی ، در نرم افزار زی براش ، شروع می کند. اصلی ترین مراحل این آموزش در نرم افزار XSI دنبال می شود. جایی که Vitaly ، طرح ساده ای که در نرم افزار زی براش ایجاد کرده بود را به این نرم افزار ایمپورت نموده و با استفاده از این طرح ساده ، مراحل ایجاد قسمت های پیچیده ای نظیر صفحه های چند لایه ی فلزی ، پدهای پلاستیکی ، لوله ها و سایر ملحقات کاراکتر را نمایش می دهد. در این آموزش با ابزارها و تکنیک های پیشرفته ی نرم افزار قدرتمند XSI آشنا خواهید شد. پس از پایان مدل سازی در نرم افزار XSI ، کاراکتر برای کارهای تکمیلی نظیر آماده سازی برای رندر نهایی ، به نرم افزار Keyshot برده می شود و در نهایت خروجی گرفته شده از این نرم افزار برای اعمال تکسچر و جزئیات نهایی به نرم افزار فتوشاپ برده شده و سایر مراحل در این نرم افزار دنبال می گردد. Independent Dystopia with Grzegorz Jonkajtys آقای Grzegorz Jonkajtys ، کارگردان مستقلی است که دارنده ی جایزه ی معروف Award Winning نیز می باشد. در این بخش این کارگردان تجربیات ارزشمند خود در زمینه ی طراحی و اجرای فیلم کوتاه نامه ی سوم را در اختیار ما قرار می دهد. این فیلم کوتاه پر از جلوه های ویژه ی بصری می باشد. در این ویدئوی آموزشی مباحث گوناگونی نظیر استوری بُرد مربوط به این فیلم کوتاه ، متحرک سازی ها ، تصویر برداری با دوربین Canon 5D Mark II DSLR ، ترکیب افکت های رایانه ای با تصاویر واقعی و ... مورد بررسی قرار می گیرد. قابل ذکر است این فیلم کوتاه 15 دقیقه ای نیز ، داخل این مجموعه ی آموزشی موجود می باشد. a Pungent Character: Getting Grit Imaginary Faces with David Meng همچون شماره های قبلی مجموعه ی آموزشی مستر کلسز ، در این شماره نیز یک بخش ویژه برای علاقمندان به ساخت ماکت و مجسمه سازی در نظر گرفته شده است. همانطور که می دانید یکی از مراحل اولیه ی ساخت انیمیشن ها و فیلم های حرفه ای ، ساخت ماکت هایی از کاراکترهاست. در این بخش ابتدا با ابزارهای حرفه ای ساخت ماکت آشنا می شوید. سپس با استفاده از یک طرح اسکچ اولیه ، ماکت ساخته و آماده می شود. Digital Character Physiology with Rick Grandy همان طور که می دانید ، مبحث Rig یا اسکلت بندی کاراکترها در 3بعدی سازی و متحرک سازی کاراکترهای 3بعدی جزو مهم ترین مسائل محسوب می شوند. در این ویدئوی آموزشی ، با فیزیولوژی و اسکلت بندی صحیح موجودات زنده آشنا خواهیم شد. با استفاده از مثال های واقعی انسان و سایر موجودات زنده ، پی به اسکلت بندی دقیق این موجودات خواهیم برد و با استفاده از این مثال های واقعی ، می توانیم فرم Rigging و اسکلت بندی کاراکترهای 3بعدی خود را اصلاح و بهبود بخشیم. Three-Hour 3D Figure Study with Jeremy Engleman در این کلاس آموزشی سه ساعته با تکنیک های طراحی یک کاراکتر 3بعدی از روی یک طرح اسکچ 2بعدی آشنا خواهید شد. این تکنیک ها شامل 3 فاز اصلی خواهند بود : مدل سازی ، اعمال تکسچر و نوردهی. در این بخش این 3 فاز مهم مورد بررسی قرار گرفته و بصورت کامل تشریح می گردد. Creating Realistic Skin With Mari with Gareth Jensen یکی از اساسی ترین بخش های 3بعدی سازی ، مبحث تکسچر می باشد. اینکه چگونه بتوانیم یک تکسچر مناسب ایجاد کرده و در جای مناسب از آن استفاده کنیم. در این مبحث ، با نحوه ی صحیح ایجاد تکسچر با کیفیت برای استفاده در صنعت فیلم سازی آشنا خواهید شد. Gareth در این بخش تکنیک ها و نکات کلیدی ای که برای داشتن یک تکسچر باکیفیت و حرفه ای نیاز است را تشریح می کند. در این قسمت ، Gareth با کمک همکار خود یک نیم تنه ی بالایی از یک کاراکتر خیالی را طراحی کرده و بصورت کاملا حرفه ای به این کاراکتر تکسچر اعمال می کند. ZBrush To Photoshop : Character Design Tutorial with Scott Sepncer در این بخش نحوه ی تلفیق و ترکیب دو نرم افزار زی براش و فتوشاپ را فرا خواهیم گرفت. به این ترتیب که ابتدا یک کاراکتر 3بعدی در نرم افزار زی براش طراحی می گردد. کلیه ی مراحل 3بعدی سازی نظیر مدلینگ ، فیزیولوژی کاراکتر ، حالات مختلف و ... به کاراکتر اعمال می شود و در نهایت کاراکتر به فتوشاپ برده شده و مراحل تکمیلی نظیر رنگ آمیزی و سایر جزئیات به کاراکتر اعمال می گردد. Character Design for Illustration with Paul Tobin اگر علاقمند به طراحی دو بعدی و دیجیتال پیتینگ هستید ، پیشنهاد می کنم این بخش را از دست ندهید! در این بخش مراحل و جزئیات مربوط به رنگ آمیزی ِ طرحی به نام شرلوک هلمز و خانم گرگ سفید (SherlockHolmes vs The White Fox Woman) که به سفارش مجله ی معروف Coilhouse بوده است ، توضیح داده می شود و کلیه ی نکات و جزئیاتی که باعث عمیق تر و جذابتر شدن طرح می شود ، مورد بررسی قرار می گیرد. Film and Drop Fabrication with Rick Hilgner یکی از سوالاتی که شاید به ذهن اکثر تماشاچیان فیلم های اکشن خطور کند ، چگونگی طراحی و اجرای ابزارها و سلاح های عجیب و غریبی است که توسط کاراکترها و بازیگران مورد استفاده قرار می گیرد. اینکه این سلاح ها چگونه و طی چه مراحلی طراحی و ساخته می شوند؟ چگونه جزئیات و ریزه کاری ها به این سلاح های غیرواقعی افزوده می شود تا طبیعی ترین شکل ممکن را داشته باشند؟ و سوالاتی از این قبیل که پاسخ همگی آن ها در این بخش داده می شود. Environment Lighting and Progressive Rendering with Alex Sandri در قسمت پایانی ، نکات و آموزش هایی در زمینه ی موتور رندر منتال ری در نرم افزار مایا داده می شود. اینکه چگونه می توان بهترین خروجی را با استفاده از این موتور رندر در اختیار داشت. تنظیمات دقیق این موتور رندر و ... همگی مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین جزئیات و نکاتی در رابطه با موتور رندر جدیدی تحت عنوان Iray ارائه می گردد. () سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 566]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن