تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805485118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محصولات فروشگاه مجیدآنلاین - بخش مکس -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: محصولات فروشگاه مجیدآنلاین - بخش مکس GFX Master 05 آذر 1389, 15:16قرار بر این شد تا هر محصولی که در فروشگاه قرار داده میشه ، اون محصول رو در انجمن مربوط به خود اون محصول معرفی کنیم. این تاپیک مخصوص معرفی محصولات مکس هست. دوستانی که مشکلی در این زمینه دارن میتونن برای مشکل خودشون یک تاپیک در این لینکی که پایین قرار دادم ایجاد کنن و مشکلشون رو اونجا مطرح کنن: پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات فروشگاه () GFX Master 05 آذر 1389, 15:17بچه هایی که بصورت حرفه ای 3D کار میکنن بطور حتم اسم سایت EAT3D.com و محصولات بسیار حرفه ای و خوب اون رو شنیدن. محصولات این شرکت بیشتر در زمینه ی 3بعدی سازی ، ایجاد فضاها و کاراکترهای بازی ها و کلا در زمینه ی هنرهای 3بعدی است. فروشگاه اینترنتی مجیدآنلاین 15 محصولات از مجموعه محصولات این سایت رو در قالب 4 دی وی دی تهیه و همراه کاور و بسته بندی اختصاصی (شکل پایین) در اختیار علاقمندان به هنرهای دیجیتالی ، 3بعدی کارها و تولید کنندگان بازی های رایانه ای قرار میدهد. این مجموعه شامل 15 سری از محصولات سایت EAT3D.com میباشد که بیش از 100 ساعت فیلم آموزشی بوده که در زیر میتوانید بطور مختصر لیست و توضیحاتی در مورد این محصول را ملاحظه فرمایید: Autodesk 3DS Max 2011 CAT, Slate, Viewport Canvas, Rendering, and More در این مجموعه توضیحات مفصلی در مورد آخرین نسخه ی نرم افزار مکس (نسخه ی 2011) و آپدیت های جدید این نرم افزار نسبت به نسخه های قبلی و چگونگی استفاده از این نرم افزار و امکانات جدید آن داده میشود. ---------------------------------------------------------------------- the Dozer - Part 1 Building and Rendering a High Poly Dozer in 3DS Max در این آموزش با نحوه ی ایجاد یک بولدوزر جنگی آشنا خواهید شد. هدف اصلی این آموزش نحوه ی ایجاد اشیای پیچیده میباشد. بعد از آن طرز اعمال تکسچر و رندر نهایی را ملاحظه خواهید نمود. ---------------------------------------------------------------------- Unreal Development Kit 2 Creating Cinematic & Environmental Effects مطمئنا تا به حال انیمیشن های کوتاهی که ابتدای بازی های رایانه ای بعنوان دمو قرار داده میشه رو مشاهده کردید. تا به حال به این موضوع فکر کردید که این دموهای کوتاه ولی بسیار جذاب ، چگونه ساخته میشن؟ بعضی از این دموها اونقدر خوب ساخته میشن که بنظر واقعی میرسن!! در این آموزش با نحوه ی ایجاد یک صحنه ی بسیار زیبا برای شروع یک بازی آشنا خواهید شد. در این مجموعه نحوه ی ایجاد عناصر مختلفی نظیر باران ، باد ، رعد و برق ، انواع گیاهان ، آتش و همچنین اضافه کردن این عناصر به صحنه ی اصلی آشنا خواهید شد. ---------------------------------------------------------------------- Character Skinning Skinning a Low-Res Character for Animation در این بخش با نحوه ی ایجاد یک کاراکتر سبک آشنا خواهید شد. به این معنا که این کاراکتر طوری طراحی خواهید شد که برای استفاده در انیمیشن ها که نیاز به کاراکترهای سبک دارند ، مشکلی وجود نداشته باشه. ---------------------------------------------------------------------- ZBrush 3.5 Character Production High Res Sculpting, Polypainting, ZPlugins, and More در این قسمت ، با امکانات جدید آخرین نسخه از نرم افزار زی براش آشنا خواهید شد. سپس نحوه ی استفاده از این امکانات رو با ایجاد یک کاراکتر پر از جزئیات خواهید آموخت. در طی این آموزش جزئیات و نکات بسیار مفیدی بیان خواهد شد که میتواند برای علاقمندان به نرم افزار زی براش بسیار مفید باشد. ---------------------------------------------------------------------- ZBrush 3.5 A Comprehensive Introduction در این مجموعه نیز جزئیات و کلیاتی درمورد آخرین نسخه ی زی براش یعنی نسخه ی 3.5 است. ---------------------------------------------------------------------- Unreal Cascade An Introduction and Application در این قسمت با هر آنچه برای ساخت افکتهایی نظیر انفجار ، اصابت کردن ، چکیدن آب ، پرتو لیزر و ... مورد نیاز است را فرا خواهید گرفت. ---------------------------------------------------------------------- Next-Gen Texturing Techniques همانگونه که از نام مجموعه پیداست ، این مجموعه فقط مختص تکنیک ها و روشهای مختلف اعمال تکسچر به آبجکتهای مختلف میباشد. اعمال تکسچر به سنگ ، چوب ، آهن ، لباس ، چمن ، زمین و ... در این آموزش ابتدا روش ایجاد تکسچرهای مختلف در فتوشاپ رو فرا خواهید گرفت. سپس اون تکسچرها رو در نرم افزار مکس به آبجکتها اعمال خواهید کرد. تمامی کلیات و جزئیاتی که برای ایجاد تکسچر در محیط های مختلف و برای رندرهای مختلف مورد نیاز است ، در این بخش بحث و بررسی میشود. ---------------------------------------------------------------------- Classic Sculpting Anatomy and Figurative Art for Digital Sculpting در این آموزش با استفاده از نرم افزارهای Mudbox 2009 و Maya 2009 نحوه ی ایجاد یک مجسمه ی کلاسیک را فراخواهید گرفت. نحوه ی صحیح ایجاد آناتومی یکی از اصلی ترین اهداف این آموزش محسوب میشود. ---------------------------------------------------------------------- Facial Rigging for Game مبنای اصلی این آموزش استفاده از قابلیت Bone برای ایجاد هماهنگی در حرکات صورت و دهان کاراکتر با کلماتی است که بیان میکند. برای روشن شدن موضوع ، اگر به انیمیشن های قدرتمند و روز دنیا دقت کنید ، هنگامی که یک کاراکتر 3بعدی در حال صحبت کردن است ، نحوه ی حرکت دهان و صورت کاراکتر آنقدر طبیعی است که انگار واقعا آن کلمات در حال خارج شدن از دهان کاراکتر است!! در این آموزش خواهیم دید که چگونه با استفاده از نرم افزار Maya 2009 میتوان این حرکات طبیعی را به کاراکتر اعمال نمود و کاراکتر را برای استفاده در موتورهای بازی نظیر Unreal Editor 3 آماده نمود. ---------------------------------------------------------------------- the Fountain High Res Modeling در این بخش آموزش ایجاد یک فواره با جزئیات و رزلوشن زیاد رو خواهیم دید. مدل اصلی و پایه ی این فواره 2 بار در این آموزش طراحی و ایجاد شده است. یکبار با استفاده از نرم افزار Mudbox 2009 و یکبار با استفاده از ZBrush 3.1 ---------------------------------------------------------------------- Live Action and CG 2 HD Video in 3D مطمئنا همگی ما فیلمهایی رو به یاد داریم که تلفیقی از دنیای واقعی و دنیای انیمیشن 3بعدی هستن. در واقع تصور کنید که تمام محیط یک فیلم کاملا 3بعدی و غیر واقعی باشه و در این دنیای غیر واقعی یک کاراکتر کاملا رئال و واقعی در حال قدم زدن باشه!! در این بخش خواهیم دید که چگونه این تلفیق انجام خواهد شد. ---------------------------------------------------------------------- Unreal VFX Material Transitions در این آموزش نحوه ی تبدیل متریال اعمال شده به یک آبجکت به متریال جدید را فرا خواهید گرفت. به این معنا که تصویر کنید کاراکتری دارید که دارای متریال است. حالا تصور کنید که این کاراکتر در یک انیمیشن استفاده شود و مثلا دچار سانحه ی سوختگی شود! حالا بایستی کاراکتر شما دارای یک نوع متریال جدید برای نشان دادن حالت سوختگی باشد. با مشاهده ی این آموزش خواهیم آموخت که چگونه متریال عادی کاراکتر را به سرعت به یک متریال جدید تبدیل کنید. ---------------------------------------------------------------------- Unreal Kismet An Introduction در این بخش کار با نرم افزار Unreal Editor 3 را فراخواهید گرفت. نرم افزاری که یکی از مهمترین نرم افزارها در زمینه ی طراحی بازی های رایانه ای میباشد. ---------------------------------------------------------------------- Autodesk 3DS Max 101 این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه های این سایت میباشد. بیش از 21 ساعت آموزش در زمینه های مختلف در مورد نرم افزار مکس 2009 و 2010. در این قسمت آموزشها و نکات ریزی در مورد مدلینگ ، اعمال تکسچر ، نورپردازی ، متحرک سازی (انیمیت) و ... را ملاحظه خواهید کرد. () GFX Master 05 آذر 1389, 15:18به طور حتم طراحان گرافیک 3بعدی اهمیت آبجکتهای 3بعدی رو بخوبی میدونن. اینکه این آبجکتها چقدر میتونن طراح رو در ساخت پروژه ها کمک کنن. برای این منظور شرکت های مختلفی در دنیا اقدام به ساخت آبجکتهای مختلف در زمینه های متنوع نمودند. انواع Arch Model ها از این نمونه هاست. فروشگاه اینترنتی مجیدآنلاین با همکاری شرکت هما سافت اقدام به تهیه و عرضه ی محصولاتی بی نظیر در زمینه ی گرافیک 3بعدی نموده که شما میتوانید این محصولات را بصورت مفصل در این تاپیک بررسی و تهیه نمایید. پیش از هر چیز لازم به ذکر است که قیمت اصلی هر یک از این مجموعه ها 17000 تومان است که با همکاری شرکت هما سافت ، تخفیف ویژه ای برای خریداران فروشگاه اینترنتی مجیدآنلاین در نظر گرفته شده و شما میتوانید هر یک از این محصولات را با قیمت 13000 تومان از فروشگاه خریداری کنید. این 3 مجموعه شامل موارد زیر میباشد: اولین مجموعه آبجکتهای باکیفیت بالا و RPC جدیدترین و کاملترین مجموعه آبجکت باکیفیت بسیار بالا دارای آبجکتهای پرکاربرد دارای نوع جدیدی از اشیاء برای افزایش سرعت رندر (RPC) برترین آموزش نورپردازی با Vray از شرکت Gnomon هم اکنون 3 شماره از این محصول رو با توضیحات کامل میتونید در زیر ملاحظه کنید. هر یک از این محصولات با نام 3DBOX شناخته میشن که محتویات هر کدوم از این بسته ها در زیر توضیح داده خواهید شد: 3D Box - Vol.1 این مجموعه شامل 7 DVD بوده و شامل موارد زیر میباشد: ArchModels Vol.25 ArchModels Vol.26 ArchModels Vol.27 ArchModels Vol.28 ArchModels Vol.29 ArchModels Vol.38 ArchModels Vol.39 ArchModels Vol.40 ArchModels Vol.41 ArchModels Vol.42 ArchModels Vol.44 ArchModels Vol.45 ArchModels Vol.46 ArchModels Vol.47 ArchExterior Vol.1 ArchExterior Vol.2 ArchInterior Vol.1 ArchInterior Vol.2 ArchInterior Vol.3 ArchInterior Vol.4 ArchInterior Vol.5 HD Models Cars Vol.1 ArchShaders Vol.1 DOSCH 3D Building DOSCH 3D Cars DOSCH 3D Cars2005 DOSCH 3D Humans DOSCH 3D Interior Scene DOSCH 3D Landscapes DOSCH 3D Skyscrapers DOSCH 3D Transport 500 Hi-Res Models 3DS DTexture Rust & Metal DTexture Plants & Nature Evermotion Car4ever Max Evermotion Vray Learning Evermotion Textures4ever 3D Plants Model Library Vol.1 Metropoly Axyz Design Peaple Arch RPC Environment 1 Arch RPC Office Clutter 1 Arch RPC Street Clutter 1 Arch RPC College Student 1 Arch RPC Disabled People 1 Arch RPC Formal People 1 Arch RPC Industrial People 1 Arch RPC Medical People 1 Arch RPC School Children 1 Arch RPC Automobiles 1 Arch RPC Automobiles 2 Arch RPC Parking Lot Cars Arch RPC Flower 1 Arch RPC Fountains 1 Arch RPC Plantscape 1 Arch RPC Trees 1 Arch RPC Trees 2 Arch RPC Trees 3 Arch RPC 3.5D Walk Business People 1 Arch RPC 3.5D Walk Casual People 2 () ------------------------------------------------------------------------------------ 3D Box - Vol.2 این مجموعه شامل 7 DVD بوده و شامل موارد زیر میباشد: ArchModels Vol.30 ArchModels Vol.31 ArchModels Vol.32 ArchModels Vol.33 ArchModels Vol.34 ArchModels Vol.35 ArchModels Vol.36 ArchModels Vol.37 ArchModels Vol.48 ArchModels Vol.49 ArchModels Vol.50 ArchExterior Vol.3 ArchExterior Vol.4 ArchInterior Vol.6 ArchInterior Vol.7 ArchInterior Vol.8 ArchInterior Vol.9 ArchInterior Vol.10 ArchInterior Vol.11 DOSCH 3D Cars 2006 DOSCH 3D Garden-Designer DOSCH 3D Shop-Design DOSCH 3D Tree & Coniders DOSCH 3D Utility Vehicles 600 3DMax Model 3DS Max Model Library Professional HDRI Maps Skies HDRI Evermotion Dosch HDRI Extreme Hires 3D Plants Model Library Vol.2 Dtexture Construct Material Dtexture Stones and Concrete Dtexture Medical Visualization Arch RPC Cars Passat Arch RPC Plantscape 2 Arch RPC Automobile 3 Arch RPC Trees 5 Part 1 Arch RPC Trees 5 Part 2 Arch RPC Sitting People 1 Arch RPC Resort People 1 Arch RPC Business People 1 Arch RPC Parking lot Cars 2 Arch RPC Shopping People 1 Arch RPC Parks & Recreation People 1 2.5D Moving Casual People Vol.1 2.5D Applauding People Vol.1 Part 1,2 Vray 1.46.10 Vray 1.47.03 Vray 1.50 RC5 Arch RPC Plugin 3.11.6 () ------------------------------------------------------------------------------------ 3D Box - Vol.3 این مجموعه شامل 7 DVD بوده و شامل موارد زیر میباشد: ArchModels Vol.43 ArchModels Vol.51 ArchModels Vol.52 ArchModels Vol.53 ArchModels Vol.55 ArchExterior Vol.5 ArchExterior Vol.6 ArchExterior Vol.7 ArchInterior Vol.12 ArchInterior Vol.13 De Espona CD 1 De Espona CD 2 De Espona CD 3 De Espona CD 4 De Espona CD 5 De Espona CD 6 De Espona CD 7 De Espona CD 8 De Espona CD 9 Evermotion Mental4Ever Vray Manual Vray Tutorials Vray Materials : Architecture - Automotive - Cloth - Food Glass - Liquid - Metal - Organic - Plastic Special Effects - Stone - Unrealistic - Fur - Wood RPC: 2.5D Applauding People Vol.1 2.5D Moving Business People Vol.1 Arch Vision RPC: Trees Vol.7 (Young Deciduous) Trees Vol.9 (Asian) Trees Vol.10 (European) Business People Vol.3 Casual People Vol.3 Seated People Vol.1 Shopping People Vol.1 Automobiles Vol.3 3DSMax Landscape Parking Lot Cars Vol.1 Walking Casual People Vol.2 Shrubs & Ornamental Grasses Vol.1 Software: Vray 1.5 SP2 for Max 2009 Vray 1.5 SP2 for MaxDesign 2009 Vray 1.5 SP1 for Max 2008 (32-64 bit) Vray 1.5 R3 for Max 9 (32-64 bit) Vray 1.5 R3 for Max 8 Vray 1.47.03 Vray 1.46.10 for Max 7 Vray for Maya 2008 Vray Mtl Converter 2 RPC 2008 Arch Vision RPC: Creator Pro 2.0.1 Plugin 3.11.6 for Max 6-9 Plugin 1.0 for Photoshop () GFX Master 05 فروردين 1390, 16:38Master Classes 3 محصولی که هم اکنون ملاحظه می کنید ، نسخه ی شماره ی 3 کلاس هایی است که هر سال توسط شرکت آموزشی Gnomon برگزار می گردد. این کلاس ها شامل آموزش های بسیار حرفه ای و سطح بالایی در زمینه های مختلف هنرهای دیجیتالی می باشد که سومین دوره ی آن در سال 2011 و از تاریخ 11 تا 25 فوریه برگزار شد. فروشگاه اینترنتی مجیدآنلاین افتخار دارد همچون 2 نسخه ی قبلی ، اینبار نیز اولین فروشگاه اینترنتی ای باشد که این مجموعه را بصورت کامل (12 قسمت) در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. قبلا این مجموعه توسط سایر فروشگاه های اینترنتی بصورت ناقص عرضه گردیده بود! در حالیکه این مجموعه بایستی 12 قسمت باشد! از هم اینک می توانید این مجموعه ی منحصر به فرد را با کاور اختصاصی (تصویر پایین) از فروشگاه اینترنتی مجیدآنلاین تهیه و استفاده نمایید. کلاس هایی که توسط شرکت Gnomon در طول 2 هفته برگزار می گردد ، شامل آموزش ها و مباحث بسیار مهمی در زمینه ی جلوه های ویژه ، هنرهای دیجیتالی و صنعت بازی سازی است. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به یکی از این موارد علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم این شماره و همچنین شماره های قبلی این مجموعه را به هیچ عنوان از دست ندهید! یقینا این 3 مجموعه ، از حرفه ای ترین مجموعه هایی است که در زمینه های مذکور عرضه گردیده است. مجموعه ی این دوره شامل 12 کلاس در زمینه های مختلف می باشد که در زیر توضیحات کوتاهی در مورد هر یک از این 12 کلاس آموزشی را ملاحظه می کنید: Motion Graphics for Feature Film with Neil Huxley بیشتر علاقمندان به هنرهای دیجیتالی بطور حتم فیلم معروف آواتار محصول سال 2010 به کارگردانی جیمز کامرون را دیده اند. فیلمی سرشار از جلوه های ویژه ی فوق حرفه ای رایانه ای! در این کلاس ، Neil Huxley ، که کارگردان هنری فیلم آواتار است ، آموزش های گام به گامی در زمینه ی ایده پردازی ، تجسم و طراحی را ارائه می دهد. طراحی هایی که از فتوشاپ و ایلیستریتور شروع می شوند و به افتر افکتز ختم می شوند. the Making of "Dirge" with Alex Alvarez در این ویدئوی آموزشی ، Alex Alvarez ، درباره ی انیمیشن جهنمی خود یعنی Dirge بحث و تبادل نظر می کند. این انیمیشن در ابعاد 1600 × 2560 متناسب جهت نمایش در یک نمایشگر 30 اینچ ساخته شده است. این انیمیشن با استفاده از نرم افزارهای مایا ، فتوشاپ ، زی براش ، افتر افکتز و موتور رندر منتال ری ساخته شده است. در این آموزش کلیه ی مراحل و گردش کار شامل طراحی کاراکترها و محیط ، افکت ها ، متحرک سازی ها ، نورها و ترکیب ها مورد بررسی قرار می گیرند. 3D Design For Production with Vitaly Bulgarov در این بخش ، Vitaly Bulgarov مراحل کامل ساخت یک رندر کامل از طراحی 3بعدی برای استفاده در یک پروژه ی خاص را توضیح می دهد. در این بخش با استفاده از طرحِ نیم تنه ی بالایی یک کاراکتر آلین (Alien) ، مراحل اصلی و مهم ساخت یک کاراکتر علمی - تخیلی بصورت پایه ای نمایش داده می شود. او آموزش را با ایجاد یک طرح اولیه و ساده از نیم تنه ی بالایی ، در نرم افزار زی براش ، شروع می کند. اصلی ترین مراحل این آموزش در نرم افزار XSI دنبال می شود. جایی که Vitaly ، طرح ساده ای که در نرم افزار زی براش ایجاد کرده بود را به این نرم افزار ایمپورت نموده و با استفاده از این طرح ساده ، مراحل ایجاد قسمت های پیچیده ای نظیر صفحه های چند لایه ی فلزی ، پدهای پلاستیکی ، لوله ها و سایر ملحقات کاراکتر را نمایش می دهد. در این آموزش با ابزارها و تکنیک های پیشرفته ی نرم افزار قدرتمند XSI آشنا خواهید شد. پس از پایان مدل سازی در نرم افزار XSI ، کاراکتر برای کارهای تکمیلی نظیر آماده سازی برای رندر نهایی ، به نرم افزار Keyshot برده می شود و در نهایت خروجی گرفته شده از این نرم افزار برای اعمال تکسچر و جزئیات نهایی به نرم افزار فتوشاپ برده شده و سایر مراحل در این نرم افزار دنبال می گردد. Independent Dystopia with Grzegorz Jonkajtys آقای Grzegorz Jonkajtys ، کارگردان مستقلی است که دارنده ی جایزه ی معروف Award Winning نیز می باشد. در این بخش این کارگردان تجربیات ارزشمند خود در زمینه ی طراحی و اجرای فیلم کوتاه نامه ی سوم را در اختیار ما قرار می دهد. این فیلم کوتاه پر از جلوه های ویژه ی بصری می باشد. در این ویدئوی آموزشی مباحث گوناگونی نظیر استوری بُرد مربوط به این فیلم کوتاه ، متحرک سازی ها ، تصویر برداری با دوربین Canon 5D Mark II DSLR ، ترکیب افکت های رایانه ای با تصاویر واقعی و ... مورد بررسی قرار می گیرد. قابل ذکر است این فیلم کوتاه 15 دقیقه ای نیز ، داخل این مجموعه ی آموزشی موجود می باشد. a Pungent Character: Getting Grit Imaginary Faces with David Meng همچون شماره های قبلی مجموعه ی آموزشی مستر کلسز ، در این شماره نیز یک بخش ویژه برای علاقمندان به ساخت ماکت و مجسمه سازی در نظر گرفته شده است. همانطور که می دانید یکی از مراحل اولیه ی ساخت انیمیشن ها و فیلم های حرفه ای ، ساخت ماکت هایی از کاراکترهاست. در این بخش ابتدا با ابزارهای حرفه ای ساخت ماکت آشنا می شوید. سپس با استفاده از یک طرح اسکچ اولیه ، ماکت ساخته و آماده می شود. Digital Character Physiology with Rick Grandy همان طور که می دانید ، مبحث Rig یا اسکلت بندی کاراکترها در 3بعدی سازی و متحرک سازی کاراکترهای 3بعدی جزو مهم ترین مسائل محسوب می شوند. در این ویدئوی آموزشی ، با فیزیولوژی و اسکلت بندی صحیح موجودات زنده آشنا خواهیم شد. با استفاده از مثال های واقعی انسان و سایر موجودات زنده ، پی به اسکلت بندی دقیق این موجودات خواهیم برد و با استفاده از این مثال های واقعی ، می توانیم فرم Rigging و اسکلت بندی کاراکترهای 3بعدی خود را اصلاح و بهبود بخشیم. Three-Hour 3D Figure Study with Jeremy Engleman در این کلاس آموزشی سه ساعته با تکنیک های طراحی یک کاراکتر 3بعدی از روی یک طرح اسکچ 2بعدی آشنا خواهید شد. این تکنیک ها شامل 3 فاز اصلی خواهند بود : مدل سازی ، اعمال تکسچر و نوردهی. در این بخش این 3 فاز مهم مورد بررسی قرار گرفته و بصورت کامل تشریح می گردد. Creating Realistic Skin With Mari with Gareth Jensen یکی از اساسی ترین بخش های 3بعدی سازی ، مبحث تکسچر می باشد. اینکه چگونه بتوانیم یک تکسچر مناسب ایجاد کرده و در جای مناسب از آن استفاده کنیم. در این مبحث ، با نحوه ی صحیح ایجاد تکسچر با کیفیت برای استفاده در صنعت فیلم سازی آشنا خواهید شد. Gareth در این بخش تکنیک ها و نکات کلیدی ای که برای داشتن یک تکسچر باکیفیت و حرفه ای نیاز است را تشریح می کند. در این قسمت ، Gareth با کمک همکار خود یک نیم تنه ی بالایی از یک کاراکتر خیالی را طراحی کرده و بصورت کاملا حرفه ای به این کاراکتر تکسچر اعمال می کند. ZBrush To Photoshop : Character Design Tutorial with Scott Sepncer در این بخش نحوه ی تلفیق و ترکیب دو نرم افزار زی براش و فتوشاپ را فرا خواهیم گرفت. به این ترتیب که ابتدا یک کاراکتر 3بعدی در نرم افزار زی براش طراحی می گردد. کلیه ی مراحل 3بعدی سازی نظیر مدلینگ ، فیزیولوژی کاراکتر ، حالات مختلف و ... به کاراکتر اعمال می شود و در نهایت کاراکتر به فتوشاپ برده شده و مراحل تکمیلی نظیر رنگ آمیزی و سایر جزئیات به کاراکتر اعمال می گردد. Character Design for Illustration with Paul Tobin اگر علاقمند به طراحی دو بعدی و دیجیتال پیتینگ هستید ، پیشنهاد می کنم این بخش را از دست ندهید! در این بخش مراحل و جزئیات مربوط به رنگ آمیزی ِ طرحی به نام شرلوک هلمز و خانم گرگ سفید (SherlockHolmes vs The White Fox Woman) که به سفارش مجله ی معروف Coilhouse بوده است ، توضیح داده می شود و کلیه ی نکات و جزئیاتی که باعث عمیق تر و جذابتر شدن طرح می شود ، مورد بررسی قرار می گیرد. Film and Drop Fabrication with Rick Hilgner یکی از سوالاتی که شاید به ذهن اکثر تماشاچیان فیلم های اکشن خطور کند ، چگونگی طراحی و اجرای ابزارها و سلاح های عجیب و غریبی است که توسط کاراکترها و بازیگران مورد استفاده قرار می گیرد. اینکه این سلاح ها چگونه و طی چه مراحلی طراحی و ساخته می شوند؟ چگونه جزئیات و ریزه کاری ها به این سلاح های غیرواقعی افزوده می شود تا طبیعی ترین شکل ممکن را داشته باشند؟ و سوالاتی از این قبیل که پاسخ همگی آن ها در این بخش داده می شود. Environment Lighting and Progressive Rendering with Alex Sandri در قسمت پایانی ، نکات و آموزش هایی در زمینه ی موتور رندر منتال ری در نرم افزار مایا داده می شود. اینکه چگونه می توان بهترین خروجی را با استفاده از این موتور رندر در اختیار داشت. تنظیمات دقیق این موتور رندر و ... همگی مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین جزئیات و نکاتی در رابطه با موتور رندر جدیدی تحت عنوان Iray ارائه می گردد. () سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 964]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن