تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري بيش از 409ميليون ريال صدقه در شهرستان کهگيلويه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۳ب.ظ)
جمع آوري بيش از 409ميليون ريال صدقه در شهرستان کهگيلويه مديرکميته امداد شهرستان کهگيلويه بيان داشت: در همين راستا در ماه گذشته بيش از 409 ميليون ريال از صندوق هاي صدقات در شهرستان کهگيلويه جمع آوري شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان کهگيلويه گفت: بيش از 409ميليون ريال صدقه از صندوقهاي صدقات در ماه گذشته در اين شهرستان جمع آوري شده است.
امرالله فروزنده گفت: نصب صندوقهاي بزرگ در محل هاي پر تردد -چهار راهها- مسير هاي ورودي و خروجي شهرها و روستاها و ميادين شهر و توزيع صندوقهاي متوسط در ادارات و مطب ها و مکانهاي عمومي پر جمعيت وتوزيع صندوق کوچک به منازل مردم باعث شده کمک هاي نقدي مردم به اين نهاد روز به روز بيشتر شود.
فروزنده بيان کرد: در طول سال جهت جمع آوري کمک هاي مردمي از طرق طرحهاي مختلف مانند: مفتاح الجنه، روز جهاني قدس،هميان مولا، طرح رحمت، طرح کوثر، جشن رمضان، عيد سعيد فطر برنامه ريزي و جمع آوري و به دست نيازمندان خواهد رسيد.
مديرکميته امداد شهرستان تصريح کرد: در حال حاضر18هزار و 364صندوق کوچک، متوسط وبزرگ در شهرستان وجود دارد.
وي ضمن تشکر از اعتماد همه جانبه مردم فهيم ونوعدوست شهرستان به اين نهاد يادآوري کرد: مبالغ جمع آوري شده از صندوق هاي صدقات برابر دستورالعملهاي جاري پرداخت مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن