تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815080912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش اجرای صحیح هوشمندسازی در مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روش اجرای صحیح هوشمندسازی در مدارس
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به روش اجرای صحیح هوشمندسازی در مدارس اشاره کرد و گفت: یک بخش در بحث هوشمندسازی، ابزار و سخت‌افزار است و بخش دیگر، آموزش معلمان است تا محتوای الکترونیک را فراهم کنند.
فارس: محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «روش اجرای صحیح هوشمندسازی در مدارس چگونه است؟»، اظهار داشت: در یادگیری الکترونیک، معلم چند ویژگی دارد؛ مانند اینکه معلم، مؤلف است و تولید محتوای الکترونیک خواهد کرد و برای تولید محتوای الکترونیک، معلم از ابزار و وسایل استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: یک بخش در بحث هوشمندسازی، ابزار، ادوات و سخت‌افزار است و بخش دیگر، آموزش معلمان است تا محتوای الکترونیک را فراهم کنند.

دیمه‌ور افزود: تأمین فضای مناسب برای دانش‌آموزان و آموزش خانواده‌ها مدنظر است زیرا آنها نیز باید به شیوه کاربست هوشمند سازی آشنا شوند و ابزار مدیریت مدرسه نیز از جمله بخش‌های هوشمندسازی است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در بسیاری از مدارس قبل از اینکه به فرآیند آموزشی هوشمندسازی بپردازند، مناسب است به هوشمندسازی فرآیندهای مدیریتی پرداخته شود؛ مانند تعامل با اولیا و رخدادهای درون مدرسه که به وقوع می‌پیوند.

وی در پاسخ به این پرسش پ مبنی بر اینکه «بابت هوشمند سازی مبلغی دریافت می‌شود، اما در عمل در کلاس وسیله خاصی وجود ندارد؟»، یادآور شد: این ایرادی است که در درک مفهوم هوشمندسازی وجود دارد و توصیه می‌کنیم همکاران به کاربست این ادوات بیشتر فکر کنند تا وجود آنها؛ چرا که وجود آنها به تنهایی چیزی را حل نمی‌کند.




تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن