تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 13.1 درصدی طلاق در آذربایجان‌ غربی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: افزایش 13.1 درصدی طلاق در آذربایجان‌ غربی
مدیرکل ثبت و احوال آذربایجان‌غربی از افزایش 13.1 درصدی طلاق در استان خبر داد و گفت: از هر 6 ازدواج یکی به طلاق می‌انجامد.
به گزارش نامه نیوز، «محمد جوان» در جلسه‌ی کارگروه فرهنگی و اجتماعی با اعلام مطلب فوق افزود: نرخ رشد جمعیت در ایران 1.4 است و سهم آذربایجان‌غربی از این شاخص 1.2 می‌باشد.


وی در ادامه افزود: میزان فوتی در هفت ماهه سال 10 هزار و 243 نفر گزارش شد، که این میزان نسبت به زمان مشابه 22.8 درصد افزایش داشته است.

جوان با اشاره به کاهش ازدواج و افزایش طلاق در استان اظهار کرد: در هفت ماهه‌ سال 19 هزار و 447 مورد ازدواج و 3440 طلاق ثبت شده است که ازدواج کاهش 3.8 درصدی و طلاق 13.1 افزایش را نشان می‌دهد که جای بسیار تامل دارد.

وی تصریح کرد: امسال به ازای تولد هر 100 دختر، 105 پسر متولد و به ازای فوت هر 100 دختر، 86 پسر فوت می‌کنند.

جوان بیماری‌های قلبی و عروقی را از مهم‌ترین علل فوت در هفت ماهه‌ سال دانست و گفت: طبق آمارهای طبقه بندی شده در راستای علل مرگ و میر می‌توان به سرطان‌ها و تومورها، حوادث غیر عمدی، بیماری‌های تنفسی و ناهنجاری‌های مادرزادی اشاره کرد.

وی هم‌چنین اظهار کرد: میانگین سن طلاق برای مردان 34 و برای زنان 29 و میانگین ازدواج برای مردان 27 و زنان 23 است.

مدیرکل ثبت و احوال آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بیشترین اسامی انتخاب شده در هفت ماهه‌ی سال برای پسران محمد، علی، ابوالفضل، امیرمحمد، امیر علی و برای دختران فاطمه زهرا، اسرا، یسنا و آیلین است.



منبع: عصر ایران


۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن