تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی زنجان خریداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی: تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی زنجان خریداری شد زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بخشی از تجهیزات مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی این استان خریداری شد.


دکتر علیرضا بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه با آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت خرید تجهیزات از نیازهای اساسی مراکز بیمارستانی این استان بود، افزود: طی شش ماه نخست امسال بالغ بر 50 میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز این مراکز برای ارائه خدمات مورد نیاز خریداری شد.
وی یادآوری کرد: براین اساس 50 میلیارد ریال دیگر نیز اعتبار مورد نیاز خرید تجهیزات آزمایشگاهها پس از طی فرآیندهای مختلف در اختیار این مراکز قرار خواهد گرفت.
بیگلری، با اشاره به اینکه بدهی 470 میلیارد ریالی یکی از مشکلات اساسی این واحد دانشگاهی بود، افزود: با پیگیری های انجام شده قسمت بزرگی از این اعتبارات پرداخت و مشکلات بوجود آمده نیز برطرف شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با تاکید بر اینکه هم اکنون مشکل پرداخت معوقات کارکنان این دانشگاه برطرف شده است، گفت: طی سال گذشته به دلیل بروز مشکلات متعددی، پرداختی کارکنان این دانشگاه تاخیر داشت که با تزریق منابع لازم این مهم رفع شده است.
وی اظهار کرد: معضلاتی در بیمارستان ولی عصر(عج) این استان برای ارائه خدمات لازم وجود داشت که اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال برای تجهیزات آزمایشگاههای آن هزینه شد.
بیگلری خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیاری از هزینه های تحمیلی به مردم کاهش یافته است و این مهم به نوبه خود موفقیتی مهم در این بخش محسوب می شود.
596/7320


18/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن