تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از واکسن های آزمایشی ابولا از ماه ژانویه درآفریقا آغاز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان ملل: استفاده از واکسن های آزمایشی ابولا از ماه ژانویه درآفریقا آغاز خواهد شد نیویورک-ایرنا-سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل اعلام کرد درصورتی که واکسن های آزمایشی مربوط به بیماری ابولا تا پایان سال جاری آماده بشوند کار استفاده از این واکسن ها را از ژانویه سال آینده در کشور های ابولا زده غرب افریقا آغاز خواهد کرد وافزود که مسئولین این سازمان هم اکنون درحال بررسی شیوه هایی برای این بیماری مرگبار هستند.


سازمان بهداشت جهانی در اطلاعیه امروز(پنجشنبه) خود به این نکته نیز اشاره کرده است که تحقیقات انجام شده خلاف این ادعا را که هیچگونه علاج وشیوه مداوایی برای بیماران مبتلا به این بیماری وجود ندارد ثابت کرده و گفته است که این نهاد هم اکنون در حال بررسی شیوه های مختلفی برای درمان بیماری مذکور است.
یکی از شیوه هایی که دراین اطلاعیه به آن اشاره شده تزریق خون کامل و یا فقط پلاسمای خون بیماران درمان شده به بیماران مبتلاست که به گفته مسئولین این نهاد هم اکنون در دست آزمایش قرار دارد.
درهمین حال ارتارین کوزین مدیر اجرایی سازمان بهداشت جهانی نیز روز پنجشنبه در پایان سفر 3 روزه خود به کشور سیه رالئون ضمن اشاره به دست آورد های تازه و امید بخش سازمان های بهداشتی جهان در جهت مقابله با این بیماری به خبرنگاران گفت که سفر اخیر به او نشان داده که جامعه جهانی این بحران را جدی گرفته است.
وی افزود:باوجود این ما به تلاش های بیشتری نیاز داریم و جامعه جهانی باید برای کمک به میلیونها نفر مردم کشورهای گینه،سیرالئون و لیبریه و مهار کردن این بیماری مرگبار در این کشورها با سرعت و جدیت بیشتری عمل نماید.
اروپام-4-541/1547


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن