تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802776014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه های روستایی کشور برای اعمال نظر پلیس با خلا قانونی مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راه های روستایی کشور برای اعمال نظر پلیس با خلا قانونی مواجه هستند بیجار- ایرنا - جانشین فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به ضرورت فعالیت پلیس راه روستایی گفت: در احداث راه های روستایی، خلا قانونی برای اعمال نظر و کار کارشناسی پلیس راه وجود دارد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ صمد اسفندیاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بیجار اظهار امیدواری کرد با نصب علائم راهنمایی و رانندگی در راه های روستایی، فرصت قانونی برای اعمال نظرات پلیس راه روستایی و الزامات قانونی برای ورود پلیس همزمان با تحویل جاده ها به وجود آید.
وی در ادامه به افزایش کنترل های محسوس و نامحسوس بر فعالیت پرسنل راهنمایی و رانندگی در جاده های برون شهری و درون شهری اشاره کرد و گفت: کلاس های استانداردسازی و تعالی رفتار برای ماموران راهنمایی رانندگی نیز برگزار خواهد شد.
او در بخش دیگری از سخنانش به عدم تاثیر بعضی برنامه های موقتی در خصوص کاهش تصادفات و تخلفات در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای گسترش فرهنگ رعایت قانون می تواند در کاهش تخلفات موثر باشد و در دراز مدت به یک فرایند مفید تبدیل گردد.
سرهنگ اسفندیاری به عدم کارایی جاده های دو طرفه، عدم رعایت اصول مناسب در ساخت جاده های روستایی و نیاز استان کردستان به جاده های یک طرفه تاکید کرد و گفت: کوهستانی بودن منطقه نیز در این زمینه مشکل را در استان کردستان مضاعف کرده است.
او در ادامه از تشکیل 10 تیم برای ارزیابی راه های استان کردستان خبر داد و گفت: این 10 تیم برای بررسی نواقص و کاستی های راه، نواقص علائم راهنمایی رانندگی و برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز به این استان اعزام خواهند شد.
جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: تصادفات منجر به فوت در نیمه نخست سال جاری در شهرستان بیجار در مقایسه به مدن مشابه سال قبل 18 درصد کاهش نشان می دهد.
او با اشاره به وضعیت راه های استان کردستان و شهرستان بیجار افزود: استان کردستان کمترین سهم را از میزان بزرگراه در کشور دارد.
فرمانده پلیس راه استان کردستان نیز در این نشست از کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی در استان خبر داد و گفت: بخشی از کاهش تخلفات رانندگی ناشی از کنترل جاده ها توسط دوربین های مدار بسته است.
سرهنگ رمضان نادری گفت: استان کردستان از کمترین بزرگراه در کشور برخوردار است و با دو بانده کردن جاده های استان، تصادفات کاهش می یابد و نیاز کمتری نیز به حضور پلیس وجود خواهد داشت.
او گفت: بیشترین مشکل جاده های روستایی در استان کردستان به شهرستان های مریوان، سقز و دیواندره مربوط است که امیدواریم این مشکلات حل شود.ک/2
7350


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن