تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار کلاس درس در گلستان به سیستم گرمایشی مجهز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک هزار کلاس درس در گلستان به سیستم گرمایشی مجهز می شود گرگان - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اعلام کرد: یک هزار کلاس درس استان تا پایان امسال، به سیستم های گرمایشی استاندارد "پکیچ و شوفاژ" تجهیز می شود.


"عماد مخدومی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال از محل منابع ملی قانون بودجه سال 93 ، مبلغ 85 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کلاس های درس استان به سیستم های گرمایشی استاندارد پیش بینی شده است.
وی با بیان این که تاکنون 25 درصد منابع فوق تخصیص یافته است، افزود: این اداره کل طی نیمه نخست امسال 700 کلاس درس استان را به وسایل گرمایشی "بخاری های گازی و نفتی" استاندارد و 800 کلاس درس دیگر در مناطق محروم و روستایی را به سیستم "تابشی" تجهیز کرده است.
مخدومی اضافه کرد: طی چند سال اخیر و با وجود کمبود منابع مالی، تمامی کلاس های درس استان به سیستم بخاری گازی و نفتی استاندارد مجهز شده است و اگر کلاس درسی این وسایل را نداشته باشد، مقصر مدیر مدرسه خواهد بود.
وی تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد در صورت نیاز مدرسه ای به بخاری گازی یا نفتی استاندارد، این وسایل گرمایشی را خریداری و تحویل مدرسه نماید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان هم چنین از مدیران مدارس خواست قبل از استفاده از وسایل گرمایشی نسبت به سرویس کردن این وسایل و رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از وقوع احتمالی برخی حوادث ناگوار، اقدام کنند.
مخدومی گفت: کنترل دودکش ها و اطمینان از مسدود نبودن مسیر آن، عدم استفاده از لوله های بخاری زنگ زده و "آکاردئونی"، رفع شکستگی شیشه بخاری های گازی و نداشتن شعله عریان، رعایت استاندارد طول شیلنگ گاز و استفاده هر لوله از یک انشعاب از جمله نکات مورد نیاز برای پیشگیری از حوادث احتمالی است که مدیران باید به آن توجه کنند.
هم اینک استان گلستان با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت، 291 هزار دانش آموز در 2 هزار و 467 آموزشگاه با حدود 11 هزار کلاس درس دارد.
602/7479


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن