تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820687866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران کردستان از فرودگاه همدان عازم خانه خدا می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زائران کردستان از فرودگاه همدان عازم خانه خدا می شوند همدان - ایرنا - مدیرفرودگاه همدان گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته زائران استان کردستان از فرودگاه همدان عازم سرزمین وحی می شوند.


"علی کیخایی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با توجه به درخواست مسوولان استان کردستان و هماهنگی ها و پیگیری های های صورت گرفته عمره گزاران کردستان از فرودگاه همدان عازم بیت الله الحرام می شوند.
وی اظهار کرد: زائران استان لرستان نیز احتمال می رود از سال آینده به همدان ملحق شده و در عمره 94 - 95 از این فرودگاه برای حضور در خانه خدا ، عازم سرزمین نزول قرآن شوند.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هواپیمایی ایرباس 300 - 600 با ظرفیت 270 نفر برای جابجایی زائران پیش بینی شده که در هر پرواز دو کاروان در مجموع 240 زائر عازم خانه خدا می شوند.
مدیر فرودگاه همدان اضافه کرد : حدود 19 هزار زائر بیت الله الحرام از نیمه دوم آذر ماه امسال عازم عربستان می شوند و هفته ای سه پرواز از فرودگاه این استان برای جابجایی عمره گزاران صورت می گیرد.
وی با ذکر اینکه ایده آل ترین کادرپروازی برای خدمات دهی به زائران پیش بینی شده است بیان کرد: به منظور رفاه حال عمره گزاران اقدام به افزایش میزان پروازها کرده تا جابجایی زائران در مسیر مبدا و مقصد با سهولت و به دور از ازدحام صورت گیرد.
نامنویسی برای اعزام زائران حج عمره از اولویت یک تا 350 از 14 آبانماه امسال آغاز شده است.
7525/576


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن