تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804489019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد پرویز پرستویی از نااهلان سینما


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
انتقاد پرویز پرستویی از نااهلان سینما




پرویز پرستویی که اخیرا به عنوان بهترین بازیگر جشنواره فیلم "رباط" مراکش انتخاب شده است، ضمن تقدیر از پیام تبریک انجمن بازیگران اظهار امیدواری کرد: نااهل‌های سینما با برخی فیلم‌ها صادقانه‌تر برخورد کنند.





خبرگزاری ایسنا: پرویز پرستویی که اخیرا به عنوان بهترین بازیگر جشنواره فیلم "رباط" مراکش انتخاب شده است، ضمن تقدیر از پیام تبریک انجمن بازیگران اظهار امیدواری کرد: نااهل‌های سینما با برخی فیلم‌ها صادقانه‌تر برخورد کنند.

این بازیگر ضمن تبریک موفقیت فیلم «امروز» در جشنواره رباط به رضا میرکریمی گفت: «امروز» در این جشنواره به عنوان بهترین فیلم و اثر برگزیده تماشاگران انتخاب شد و جایزه بازیگری را نیز دریافت کرد و خوشحالم که انجمن بازیگران سینما پیام تبریکی دادند و مرا شرمنده کردند که این برایم بسیار ارزشمند است. من معتقدم اگر موفقیتی برای من رقم زده شده حاصل کار سیدرضا میرکریمی بوده است.

وی با اشاره به جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه قصد ندارد آتش بیار معرکه شود، اظهار کرد: متأسفانه «امروز» قربانی رضا میرکریمی شد و حاشیه ایجاد کرد.بحث نخ‌نمای اینکه این‌ها رانت‌خوار هستند مطرح شد و هنوز هم تمام نشده است.

پرستویی با اظهار امیدواری از اینکه فضای جشنواره فجر پیش‌رو این گونه نباشد، گفت: متأسفانه جشنواره از خاصیت خودش بیرون آمده و درگیر حاشیه شده است و حب و بغض جای بسیاری از چیزها را گرفته است. بحث من جایزه نگرفتن یا بازی‌ام در «امروز» نیست و هیچ‌وقت هم برای جایزه حساب باز نکردم. اما معتقدم فیلم مورد بی‌مهری قرار گرفت و در جشنواره فجر دیده نشد.

وی ادامه داد: همیشه اعتقاد دارم فیلم را باید با تماشاگر دید و خوشحالم با وجود اینکه «امروز» در جشنواره فجر مورد بی‌مهری قرار گرفت در اکران به آن توجه شد و حضور بین‌المللی موفقی هم تاکنون برای فیلم رقم خورده است.

این بازیگر خاطر نشان کرد: با وجود اینکه این فیلم در مراکش که زبان‌شان عربی یا فرانسه است، به صورت زیرنویس انگلیسی به نمایش درآمد آقای میرکریمی تعریف می‌کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت و با آن ارتباط برقرار کردند. معتقدم آن‌ها که از پشت صحنه سینمای ما خبر ندارند سالم‌تر این فیلم را دیدند و تنها ملاک‌شان خود فیلم بود و با عینک بدبینی آن را ندیدند.

پرستویی افزود: در حالی که همه شاهد بودند در جشنواره ما چه اتفاقاتی افتاد. از مشکلاتی که بین داوران بود تا هنگام نمایش فیلم‌ها در سالن و برخوردهایی که با کارگردان‌های مطرح صورت گرفت. متأسفانه ما به جای نقد درست، انگ می‌زنیم و نسبت ناروا می‌دهیم.

این بازیگر که هنگام جشنواره فیلم فجر گذشته در تهران نبود با اشاره به تماسی که با میرکریمی داشته است، گفت: به لحاظ تجربه 32 ساله‌ای که در این جشنواره داشتم و فضا را به خوبی می‌شناسم به آقای میرکریمی شرایط را گفتم اما خوشحالم «امروز» بیرون از مرزها حضور موفقی دارد.






تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن