تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات استان کرمانشاه کرمانشاه - ایرنا - انتخابات خانه مطبوعات استان کرمانشاه برگزار و اعضاء هیات مدیره خانه مطبوعات استان برای مدت دو سال انتخاب شدند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مجمع انتخابات خانه مطبوعات، از خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل صنفی غیرسیاسی غیردولتی یاد کرد که در صورت همدلی خواهد توانست زمینه رشد بیشتر رسانه های استان را فراهم کند.
ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه جامعه رسانه ای می توانند نقش مهمی در پیشرفت استان در عرصه های مختلف داشته باشند، افزود: انتظار جامعه از جامعه رسانه ای بالاست و این وظیفه رسانه ها را سنگین تر می کند.
وی، برگزاری انتخابات خانه مطبوعات را یکی از دغدغه هایش از ابتدای دوران مسوولیتش عنوان کرد و گفت: اصلاح اساسنامه جدید خانه مطبوعات به درازا کشید، اما نهایتا اساسنامه جدید تدوین و اصلاح شد و انتخابات را براساس این اساسنامه برگزار می کنیم.
وی با اشاره به شرایطی که در اساسنامه جدید برای عضویت در خانه مطبوعات آمده، گفت: شاید برخی از این شرایط نظیر داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بیمه باعث شد تعدادی از فعالین رسانه ای نتوانند به عضویت خانه مطبوعات درآیند، اما این شرایط کشوری بود و از سوی دیگر به نظر می رسد این شروط می توانند نوید بخش آینده خوبی برای فعالین رسانه ای باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه خانه مطبوعات یک تشکل صنفی غیردولتی است، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها نقش نظارتی داشته و طبق اساسنامه کار عضوگیری و ثبت نام توسط خود این تشکل انجام می شود.
رحیمی زنگنه، با اشاره به نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند ثبت نام ها و بررسی صلاحیت کاندیداها، گفت: هیچ تخلفی در این روند مشاهده نشد.
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همفکری بیشتر بین فعالین رسانه ای استان زمینه ارتقاء فعالیت های رسانه ای در استان ایجاد شود.
فریدون معتمدیان رییس دوره گذشته خانه مطبوعات کرمانشاه نیز از رسانه ها به عنوان یک حوزه اثرگذار در استان یاد و ابراز امیدواری کرد: انتخابات جدید هیات مدیره خانه مطبوعات بتواند فصل جدیدی را در راستای پیشرفت و توسعه رسانه ای استان فراهم کند.
وی گفت: عضوگیری و برگزاری این دوره از انتخابات براساس اساسنامه جدید که یک اساسنامه تیپ کشوری و برای تمام استانها است، انجام می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در مدت عضوگیری 125 نفر برای عضویت در خانه مطبوعات استان ثبت نام کردند، اظهار کرد: از این تعداد در نهایت 105 نفر شرایط عضویت را داشتند و مابقی این افراد نیز در صورت رفع نواقص پرونده شان می توانند به عضویت خانه مطبوعات درآیند.
معتمدیان افزود: تمام مراحل ثبت نام و برگزاری انتخابات براساس اساسنامه و کاملا قانونی صورت گرفته است.
وی به فعالیت های دوره پیشین خانه مطبوعات استان نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس های آموزشی برای خبرنگاران، اخذ تسهیلات بانکی برای فعالین رسانه ای و گرفتن سهمیه مسکن مهر از جمله این فعالیتها بوده است.
معتمدیان، تاسیس شورای حل اختلاف مطبوعات را از دیگر اقدامات مثبت خانه مطبوعات استان در دوره پیشین عنوان کرد.
در ادامه کار رای گیری برای تعیین هیات مدیره خانه مطبوعات استان انجام شد و فریدون معتمدیان، علی مولوی، سید سیاوش حسینی، وحید نیشابوری، زهرا الوندی، بهرام باقری و رضا کبودی بعنوان اعضاء اصلی و یحیی معماری و رضا رحمتیان بعنوان اعضاء علی البدل هیات مدیره خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.
شهریار دبیری و محمدحسین ماهوتیان نیز بعنوان بازرس خانه مطبوعات استان کرمانشاه انتخاب شدند.
567


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن