تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار شیراز: روند ساخت پارکینگ در شیراز ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار شیراز: روند ساخت پارکینگ در شیراز ادامه دارد شیراز- ایرنا- شهردار شیراز، با اشاره به در دست ساخت بودن پارکینگ های متعدد در نقاط مختلف شهر گفت: به منظور روان سازی ترافیک، روند ساخت پارکینگ در شیراز ادامه خواهد داشت.


به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا، علیرضا پارک فطرت، در بازدید از پارکینگ طبقاتی نشاط، با اشاره به مقاومت بالای سازه ای و در نظر گرفتن اصل پدافند غیرعامل در ساخت این پارکینگ ها افزود: پارکینگ های طبقاتی می تواند در مواقع بحران نیز فضاهای مناسبی در جهت مدیریت بحران باشد.
وی ادامه داد: ساخت همزمان شش هزار واحد پارکینگ ثابت و مکانیزه در شیراز این شهر را به یک الگوی مناسب برای دیگر کلانشهرها تبدیل کرده است.
پاک فطرت افزود: پارکینگ صلاحی در بولوار زند، پارکینگ و مجتمع گردشگری سپهر در خیابان مشیر شرقی، پارکینگ فخرآباد در تقاطع خیابان های فخرآباد و مشیر شرقی، مجتمع اداری و پارکینگ دوستان در خیابان دوستان، پارکینگ حضرتی در خیابان حضرتی، پارکینگ خلدبرین در چهار راه خلدبرین، پروژه بین الحرمین با کاربری پارکینگ، اداری، فرهنگی و اقامتی و پارکینگ هلال احمر از جمله پروژه های پارکینگ در دست ساخت است که می کوشیم بخشی از این واحدهای پارک تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
وی، در خصوص پارکینگ طبقاتی نشاط هم گفت: امیدواریم این پارکینگ که در حال نزدیک شدن به برنامه زمانبندی است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
او افزود: با بهره برداری از این پارکینگ، بخشی از مشکل کمبود پارکینگ بولوار کریمخان زند مرتفع می شود.
شهردار شیراز اظهار کرد: پارکینگ طبقاتی نشاط که با هدف روان سازی ترافیک در محور های زند، ساحلی و نشاط در حال ساخت است، دارای 11 طبقه با ظرفیت پارک 600 دستگاه خودرو است.
پاک فطرت تصریح کرد: دو طبقه از این ساختمان به کاربری اداری اختصاص داده می شود و در طبقه فوقانی این پارکینگ نیز باند فرود اضطراری بالگرد پیش بینی شده است.ک/1
678/ 667


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن