تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821373653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز ظهر عاشورا در شهرستانهای شهریار و ملارد اقامه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماز ظهر عاشورا در شهرستانهای شهریار و ملارد اقامه شد تهران بزرگ – ایرنا – هیئت ها و دسته جات عزاداری سالار شهیدان نماز ظهر عاشورا را در شهریار و ملارد اقامه کردند.


به گزارش ایرنا ، هیئت های عزاداری در شهریار و ملارد از ساعت 9 صبح امروز با سینه زنی و زنجیر زنی سالروز شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدا الحسین (ع) را عزاداری کردند .
هیئت های عزاداری امسال پرشورتر و چشمگیرتر از سالهای گذشته با حضور و مشارکت جوانان عزادار به چشم می خورد.
دسته جات عزاداری در شهرستانهای شهریار در آغاز سوگواری سالار شهیدان و هم چنین روز سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند و تأکید کردند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب برای تحقق آرمان امام و شهداء تا بر چیده شدن ظلم در جهان ادامه خواهد داشت .
"محمد غلامی " سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار در آیین سوگواری سالار شهیدان روز عاشورا به خبرنگار ایرنا گفت: امسال عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین ع در فضای پر شور و معنوی بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شد و یکی از اقدامات ارزشمند امسال هیئت های عزاداری از آوردن علامت و علم که ایجاد مزاحمت در تردد دسته جات می کرد خودداری کردند و حضور مردم امسال در سوگواری روز تاسوعا و عاشورا بسیار چشمگیر و بی نظیر بود.
وی خاطر نشان کرد: در دهه اول ماه محرم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی در خدمت عزاداران حسینی بود و نظم و انضباط و حرکت دسته جات در مسیرهای تعیین شده بسیار مناسب و هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشت.
"علی اکبر سلیمانی" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار به خبرنگار ایرنا گفت: حضور عزادران و امت حزب ا.. در مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به سالهای قبل چشمگیر با ارزشهای اسلامی بود که شئونات اسلامی و استفاده از علامتها امسال رعایت شده بود.
وی افزود: یکی از ویژه گیهای امسال پخش نذورات مردم بود و در هر کوچه و برزن عاشقان و عزاداران حسینی پذیرایی شدند .
وی گفت: ملت ایران امسال در سوگواری سالار شهیدان امام حسین ع بصیرت خودشان را به صورت شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان نشان دادند و همان پیام امام حسین ع را هیهات من الذله را به طور واقعی لمس و به جهانیان اعلام کردند و با این اقدام ملت ایران ، ملتهای تحت اشغال و ظلم نسبت به مبارزه با استکبارامیدوار شدند.
م / 7409//1348


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن