تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820375514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت خانواده فرهنگیان در ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش فارس مطرح کرد: مشارکت خانواده فرهنگیان در ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: احداث بیمارستان سرطان با مشارکت مردم استان فارس در قالب وقف جمعی آغاز یک کار بزرگ است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۱ آبان ساعت 10:32



به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا آذری در نشست هم‌اندیشی مشارکت فرهنگیان استان در وقف جمعی ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور به نقش مؤثر و نوع نگاه شهروندان یک جامعه نسبت به کارهای بزرگ اشاره وبیان کرد: مشارکت در ساخت بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان جنونب کشور برای خانواده فرهنگیان یک آزمون است وهمه باید مشارکت داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ابراز داشت: اعتبار زیادی از دستگاه‌های دولتی برای ساخت طرح‌های بزرگی مانند بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور نمی‌توان گرفت که در این رابطه باید نوع نگاه شهروندان را نسبت به کار جمعی تغییر داد.
وی افزود: اهمیت این مهم به گونه ای است که در اداره کل آموزش وپرورش فارس کارگروه پیگیری همکاری این سازمان در خصوص وقف جمعی ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور تشکیل شده است.
آذری افزود: این مجموعه نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی نقش مؤثرتری را ایفا می‌کند.
این مسئول وقف جمعی را به عنوان ابتکاری مطلوب میان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اوقاف فارس یاد و تأکید کرد: اگر این امر به تجربه‌ای موفق بدل شود، بدون شک زمینه‌ساز تجارب بیشتری برای توسعه استان خواهد شد.
وی ادامه داد: احداث بیمارستان سرطان با مشارکت مردم استان فارس در قالب وقف جمعی آغاز یک کار بزرگ است که با ساخت آن امید به ادامه زندگی در انسان‌ها افزایش و اشتغال زیادی به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس وجود بیش از 140 هزار معلم بازنشسته و 900 هزار دانش‌آموز در استان فارس را فرصتی مناسب در جهت همکاری بیشتر برای جمع‌آوری اوراق وقف جمعی عنوان کرد.
وی افزود: پیش بینی می شود با وجود خانواده بزرگ 400 هزار نفری فرهنگیان همه آنان به نسبت تمکن مالی در ساخت این بیمارستان مشارکت کنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن