تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار طلا امروز دچار شوک قیمتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: بازار طلا امروز دچار شوک قیمتی می شود

بازار طلا امروز دچار شوک قیمتی می شود

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به کاهش 59 دلاری نرخ هر اونس طلای جهانی نسبت به هفته گذشته، بازار داخلی طلا روز جاری(شنبه) با شوک قیمتی مواجه خواهد شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به کاهش 59 دلاری نرخ هر اونس طلای جهانی نسبت به هفته گذشته، بازار داخلی طلا روز جاری(شنبه) با شوک قیمتی مواجه خواهد شد. محمد کشتی آرای درباره تاثیر کاهش نرخ جهانی طلا در بازار داخل، افزود: نرخ جهانی طلا در روز جاری نسبت به هفته گذشته با 59 دلار کاهش مواجه شده و به همین دلیل پیش بینی می شود این امر شوک قیمتی به بازار داخل وارد کند.وی اظهار داشت: برهمین اساس پیش بینی می شود نرخ سکه طلا در روز جاری بین 15 تا 20 هزار تومان کاهش یابد.رییس اتحادیه طلا و جواهر اضافه کرد: هرچند همزمان با کاهش نرخ جهانی طلا، بازار اصلی طلا به دلیل ایام محرم از امروز تعطیل است اما معاملات تحت تاثیر قیمت های جهانی خواهد بود.کشتی آرای پیش بینی کرد: تبعات کاهش یکباره قیمت جهانی طلا، بیشتر از حد انتظار بر بازار داخل باشد و بر همین اساس بازار داخل بیش از نرخ جهانی طلا کاهش قیمتی را تجربه کند.وی ادامه داد: با کاهش نرخ طلا تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در طلا کاهش می یابد و با کاهش معاملات، نرخ ها در این بازار بیش از پیش کاهش خواهد یافت.کشتی آرای افزود: نرخ سکه تمام بهار آزادی امروز به 912 هزار تومان، نیم سکه به 454 هزار تومان، ربع سکه 265 هزار تومان، سکه یک گرمی به 168 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار به 93 هزار و 300 تومان در روز جاری سقوط کند.



1393/08/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن