تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799133925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصيل 70 درصد دانشجويان واحد علوم و تحقيقات در مقطع تحصيلات تکميلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۵۱ق.ظ)
تحصيل 70 درصد دانشجويان واحد علوم و تحقيقات در مقطع تحصيلات تکميلي اساتيد و دانشجويان واحد علوم و تحقيقات با حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علي عباسپور در آيين اداي احترام به بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران و ديدار اساتيد و دانشجويان ورودي جديد با يادگار امام خميني (ره)، حجت السلام و المسلمين سيد حسن خميني، گفت: دانشگاه آزاد اسلامي هديه اي است که با تفکرات آيت الله هاشمي رفسنجاني و عنايت امام خميني (ره) شکل گرفت و با تلاش بي وقفه دکتر جاسبي و دکتر ميرزاده امروز به جايي رسيده است که بالغ بر 50 درصد از بارآموزش عالي کشور را برعهده دارد.
رئيس واحد علوم و تحقيقات، با بيان اينکه در اين واحد از اساتيد برجسته وامکانات خوبي به منظور فراهم کردن شرايط مناسب تحصيل دانشجويان بهره گرفته مي شود افزود: راه اندازي ساختمان ابن سينا با بيش از 50 هزار مترمربع فضاي آموزشي در سال تحصيلي جديد و راه اندازي يکي از بلوک هاي آموزشي با فضايي بالغ بر 20 هزار مترمربع تا بهمن ماه امسال از جمله اقدامات واحد علوم و تحقيقات براي ايجاد فضاي آموزشي مناسب است.
دکتر عباسپور به مرکزاسلامي پيامبر اعظم (ص) و مسجد امام علي (ع) اين واحد اشاره کرد و اضافه کرد: با برنامه اي مدون درصدد هستيم تا اين مرکز اسلامي را که از امکانات و فضايي مناسب برخوردار است به يک مرکز اسلامي بين المللي تبديل کنيم تا علاوه بر ارتباط با ساير مراکز جهان اسلام در امر تحقيق و پژوهش فعاليت چشمگيري نيز داشته باشد.
دکتر عباسپور به تأکيدات حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري بر اصل تعليم و تربيت و پيشرفت علمي کشور اشاره کرد و گفت: در قرآن و احاديث نقل شده از سوي پيامبر گرامي اسلام (ص) به تحقيق و پژوهش براي فراگيري علوم مختلف و ارج نهادن به عالمان و دانشمندان تأکيد فراواني شده است .
وي با بيان اينکه پيشرفت علمي کشور را مديون تفکرات بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري هستيم، افزود: مقام معظم رهبري سه مولفه علمي، فرهنگي و اقتصادي را براي اقتدار يک کشور لازم و ضروري دانسته اند و بر همين اساس معتقدم که دانشگاه ها مي توانند در هريک از اين مولفه ها نقش بسزايي را ايفا کنند.
رئيس واحد علوم و تحقيقات با اشاره به اينکه نسل جوان، انقلاب اسلامي را از روي فيلم ها ، کتابها، صحبت بزرگان و نقل قولها مي شناسد، افزود: وظيفه ما دانشگاهيان تبيين و شناساندن تفکرات امام راحل و روح ايثارگري دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به جوانان و دانشجويان است.
وي با ذکر اينکه امام خميني (ره) دين را از سياست جدا نمي دانسته اند، اظهار داشت: امروز با هجمه هايي به منظور جداسازي دين از سياست مواجه هستيم که بايد با برگزاري نشست ها و جلساتي به چرايي اعتقاد امام خميني (ره) به عدم جداسازي دين از سياست پرداخت و جوانان را با ابعاد مثبت اين تئوري آشنا سازيم.
وي با بيان اينکه رفتار و منش اساتيد و مسئولان دانشگاه خود الگويي بسيار مهم براي دانشجويان است افزود: بايد با تمسک به اخلاق و مکارم اسلامي دانشجويان را به سمت آموزه هاي اسلام جذب کرده و جامعه طيبه اسلامي را ايجاد نماييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن