تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799099679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأسيس دو آزمايشگاه اپتيکي در دو حيطه تشخيص و درمان در واحد علوم و تحقيقات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳ق.ظ)
تأسيس دو آزمايشگاه اپتيکي در دو حيطه تشخيص و درمان در واحد علوم و تحقيقات گروه مهندسي پرتوپزشکي واحد علوم و تحقيقات اقدام به تاسيس دو آزمايشگاه تحقيقاتي کلينيکي «تصويربرداري اپتيکي» و «درمان اپتيکي» خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر مجيد پولاديان، مدير گروه کارشناسي مهندسي پرتوپزشکي اين واحد دانشگاهي، از ثبت بيش از 20 اختراع داخلي در گروه پرتوپزشکي اين واحد خبر داد و تصريح کرد: ساخت چاپگر X-Ray با قابليت افزايش دو برابري کيفيت تصاوير راديوگرافي و خصوصا ماموگرافي براي نخستين بار توسط پژوهشگران مهندسي پرتوپزشکي اين واحد دانشگاهي درجهان مطرح شد که ضمن ارائه در کنفرانس بين المللي IEEE-EMBC2007 مورد تقدير IEEE قرارگرفت.
وي از راه اندازي دو گرايش تصويربرداري پزشکي و پرتودرماني در تحصيلات تکميلي اين گروه تخصصي خبرداد و گفت: دانشجويان و پژوهشگران مهندسي پرتوپزشکي بايد با حضور در کنگره هاي پزشکي و همکاري با متخصصان رشته هاي پزشکي از طريق انجام پروژه هاي مشترک، ارتباطات خود را با جامعه پزشکي کشور گسترش دهند تا از نيازها و مشکلات جامعه پزشکي کشورمان مطلع باشند و بدين منظور و جهت خبردار شدن از برنامه هاي کنفرانس ها و کنگره هاي داخلي پزشکي و غير پزشکي ميتوانند به سايت www.iranconferences.ir مراجعه کنند.
مدير گروه کارشناسي مهندسي پرتوپزشکي واحد علوم و تحقيقات ادامه داد: اميدواريم، با تأسيس بيمارستان فرهيختگان، تعامل مطلوبي ميان پژوهشگران اين گروه و متخصصين پزشکي برقرار شود.
وي با بيان اينکه کارشناسي مهندسي پرتوپزشکي در سال 1383 به دستور دکتر علي عباسپور رياست وقت گروه هاي مهندسي هسته اي، تنها در واحد علوم و تحقيقات راه اندازي شد، ادامه داد: علاوه بر مسؤوليت هايي که در رابطه با تجهيزات پزشکي (مثل دستگاه هاي SPECT) مراکز کلينيکي کشور به عهده فارغ التحصيلان و حتي دانشجويان ما است؛ در حال حاضر سه دستگاه تصويربرداري تخصصي PET در بيمارستان هاي مسيح دانشوري، شريعتي و رضوي مشهد در کشور وجود دارند، که همگي زيرنظر و يا با همکاري متخصصان تربيت شده در اين واحد دانشگاهي درحال فعاليت هستند و اين نشاندهنده کارآيي مطلوب متخصصين اين رشته است.
وي گفت: همکاري و عقد قرارداد و يا انجام پروژه هاي مشترک با بيمارستان ها به منظور نگهداشت تجهيزات کلينيکي، مرکز تحقيقات بيمارستان امام خميني (ره)، مرکز تحقيقات رويان، موسسه محک و سازمان انرژي اتمي از جمله فعاليت هاي مشترک اين گروه تخصصي با مراکز صنعتي بوده است.
مدير گروه کارشناسي مهندسي پرتوپزشکي واحد علوم و تحقيقات از تلاش ها در اين واحد دانشگاهي به منظور انجام پروژه هاي مشترک با استادان مطرح بين المللي ابراز خرسندي کرد و افزود: واحد علوم و تحقيقات با برگزاري جلسات دفاع از رساله هاي کارشناسي ارشد و دکتري از طريق ويدئو چت، ايجاد شرايط حضور پژوهشگران در نشست هاي علمي و بهره مندي اساتيد و دانشجويان از فرصت هاي مطالعاتي، گام هاي مثبتي در جهت گسترش فعاليت هاي پژوهشي محققان خود برداشته است.
وي از انتشار بيش از 80 مقاله ISI توسط دانشجويان اين رشته ابراز خرسندي کرد و اظهارداشت: اختراع بين المللي نازک سازي حفاظ با استفاده از نانو مواد و ابداع روشي نو براي تشخيص و درمان سرطان پوست با استفاده از اپتيک از جمله دستاوردهاي علمي و پژوهشي اين گروه تخصصي است. ضمن اينکه اجراي بسياري از پروژه ها و رساله هاي تحصيلات تکميلي، بصورت کار گروهي و با همکاري دانشجويان مقطع کارشناسي با دانشجويان مقاطع بالاتر، تحت نظارت اساتيد گروه ميسر شده است.
دکتر پولاديان آينده شغلي فارغ التحصيلان رشته مهندسي پرتوپزشکي را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: فارغ التحصيلان اين گروه تخصصي مي توانند در سازمان انرژي اتمي، بيمارستان ها، مراکز پزشکي هسته اي، امور نگهداشت، خدمات و تعميرات، واردات و صادرات و شرکت هاي مهندسي پزشکي و پرتوپزشکي و نيز مراکز تحقيقاتي مشغول به کار شوند و يا درصورت تمايل در رشته هاي مجاز در دانشگاه هاي دولتي و غيردولتي و حتي خارجي ادامه تحصيل دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن