تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819309546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام آراستگي در هنرستان هاي استان اردبيل اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۰ق.ظ)
نظام آراستگي در هنرستان هاي استان اردبيل اجرا مي شود رئيس اداره آموزش هاي فني و حرفه اي و کاردانش آموزش و پرورش استان گفت: در سال تحصيلي جاري، نظام آراستگي محيط کارگاه ها و تجهيزات در هنرستان هاي فني و حرفه اي و کاردانش استان اردبيل اجرا مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي فتح اللهي در گردهمايي مديران هنرستان هاي جوار مغان، با اعلام اين خبر افزود: در راستاي تعالي سازماني هنرستان ها و بهره وري حداکثري از امکانات موجود، نظام آراستگي محيط کارگاه ها و تجهيزات در هنرستان هاي فني و حرفه اي و کاردانش استان اردبيل اجرا مي شود.
وي تصريح کرد: اين طرح که طي بخشنامه اي به کليه مناطق و نواحي استان اعلام شده است، موجب تحقق اهدافي همچون آراسته‌ شدن محيط و لذت بخش شدن محيط کار و همچنين باعث افزايش کارايي، ايجاد ايمني و سلامتي و صرفه‌جويي در استفاده از منابع موجود خواهد شد.
فتح اللهي با برشمردن مزاياي اجراي طرح، از کليه مديران و عوامل اجرايي هنرستان ها خواست با اجراي اين طرح، وضعيت دستگاه ها و سيستم هاي سخت ‌افزاري و نرم‌افزاري بهبود بخشند تا هزينه‌هاي رفع عيوب و نواقص اين تجهيزات نيز کاهش يابد.
رئيس اداره آموزش هاي فني و حرفه اي و کاردانش در ادامه افزود : اين طرح که با عنوان نظام آراستگي 5S شناخته و اجرا مي شود، داراي پنج عنصر اصلي (تفکيک، ترتيب، تميزي، استاندارد سازي و آموزش کاربري تجهيزات و محيط) است، که بايد براي کليه محيط ها و تجهيزات مورد استفاده هنرستاها اجرايي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن