تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکيک زباله از مبدا دغدغه جدي مسئولان شهرستان رشت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۸ق.ظ)
فرماندار رشت: تفکيک زباله از مبدا دغدغه جدي مسئولان شهرستان رشت است براي حفظ سلامتي شهروندان و محيط زيست اجراي طرح تفکيک از مبدا زباله در سطح اين شهرستان ضرورتي انکارناپذير است.
فرماندار رشت گفت: مسئله تامين آب کشاورزي و ساماندهي پسماند، دغدغه جدي مسئولان شهرستان رشت است.
به گزارش موج از رشت، سيد عيسي مهدوي با اشاره به ساماندهي وضعيت پسماند شهرستان رشت، با تسليت ايام سوگواري امام حسين (ع) و 72 تن از ياران با وفايش افزود: مديريت پسماند در دنياي کنوني به يک چالش تبديل شده و در ايران نيز در اولويت برنامه هاي مسئولان کشور قرار دارد.
وي با تاکيد بر اينکه شهرستان رشت در طول روز نيمي از جمعيت گيلان را در خود جاي مي دهد، گفت: با وجود اين مسئله توليد زباله در سطح شهرستان افزايش مي يابد که براي مديريت آن بايد همه مسئولان در کنار يکديگر نسبت به ساماندهي پسماند اقدام کنند تا به يک معضل جدي مبدل نشود.
مهدوي با اشاره به اينکه مسئله تامين آب کشاورزي و ساماندهي پسماند دغدغه جدي مسئولان شهرستان رشت است، افزود: آموزش مردم، تفکيک از مبدا و مقصد و جداسازي در دستور کار مسئولان اين شهرستان قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه امسال براي ساماندهي مرکز دفن زباله در سراوان شهرستان رشت اقدام هاي موثري انجام گرفته است، ادامه داد: با وجود اين اقدام ها اهالي محدوده دفن زباله در منطقه سراوان ديگر مانند گذشته از بوي متعفن ناشي از زباله ها رنج نمي برند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن