تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی در قم خبرگزاری پانا : مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری امشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۶ آبان ساعت 01:05



به گزارش خبرگزاری پانا ، در این مراسم که حضرات آیات مکارم شیرازی ، صافی گلپایگانی ، نوری همدانی ، سبحانی ، جوادی آملی ، هاشمی شاهرودی ، امینی و یزدی ، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی استاندار ، برخی از اعضای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری ، نمایندگان بیوت مراجع ، اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب در قم ، علما و مردم قدرشناس حضور داشتند ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ،آیت الله مهدوی کنی را عالمی با بصیرت و مجاهدی پارسا دانست و گفت : این عالم فرزانه از نخستین لحظات انقلاب تا پایان عمر با برکتش لحظه ایی از انقلاب و ولایت جدا نشد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با برشمردن برخی وظایف علمای دین افزود : تفقه در دین ، تبلیغ و نشر دین ، و یاری و استقامت در دین و کوتاه نیامدن از اصول از ویژگی های بارز آیت الله مهدوی کنی بود.
امام جمعه موقت تهران افزود: این عالم مجاهد در دوران انقلاب مدتی تبعید و زندانی شده بود ، با این وجود همواره پشتیبان انقلاب و امام خمینی بود و همان ارادتی که نسبت به امام راحل داشت نسبت به رهبر معظم انقلاب هم داشت.
وی با بیان اینکه فتنه خط قرمز آیت الله مهدوی کنی بود تاکید کرد: این عالم فرزانه به خاطر جریان فتنه رفاقت 50 ساله را برخی افراد قطع کرد.
عضو شورای عالی حوزه گفت: عالمان دین در خط مقدم حراست و دفاع از دین هستند و آیت الله مهدوی کنی دین خود را به دین ادا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به مسئولیت های آیت الله مهدوی کنی در کمیته انقلاب اسلامی ، نخست وزیری ، عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان و دانشگاه امام صادق و در این اواخر ریاست مجلس خبرگان رهبری افزود : این عالم مجاهد دنبال هیچ مسئولیتی نرفت اما در هر زمینه ایی که مسئولیت گرفت به خوبی انجام وظیفه کرد.
وی حکومت را برترین تجلی جلوه دین در جامعه دانست و تاکید کرد: امام خمینی این نعمت بزرگ را در کشور فراهم کرد و هم اکنون پرچم اسلام ناب محمدی در ایران اسلامی در اهتزاز است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن