تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805583301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات انفجاری برای ۵۰۰ دلار/درماندگی داعش در ادلب/انفجار مدرسه ای در حلب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عملیات انفجاری برای ۵۰۰ دلار/درماندگی داعش در ادلب/انفجار مدرسه ای در حلب


اعترافات بزرگ دو تن از فرماندهان تروریستی داعش درباره مبلغ دستمزدها،تقسیم زنان میان امیران داعش/ارتش سوریه در دیرالزور و ادلب، شکست سنگینی به تروریست ها وارد کرد/ تروریست ها دومدرسه هدی الشعراوی و اسکندرون در حلب را هدف هدف حملات خمپاره ای قرار دادند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دو تن از مهره‌های گروهک تروریستی تکفیری داعش در مناطق کردنشین سوریه که مسئولیت انفجارها را عهده‌دار بودند، درباره مسائلی از جمله نحوه آموزش تروریست‌ها، مبالغ دستمزدها، ضبط روابط غیر اخلاقی و تهدید به انتشار آنها، حامیان داعش، زنان امیران داعش به اظهار نظر پرداختند. به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مناطق کردنشین سوریه، سامرا الماوی» یکی از اعضای گروه تروریستی داعش بوده که در حین بمبگذاری جاده‌ای دستگیر شده است.
سامرالماوی، از اعضای گروهک تروریستی تکفیری داعش
او اهل روستای چمچل بوده و چندین بار اقدام به بمب‌گذاری در مسیر تردد نیروهای مدافع خلق کرده است. او می‌گوید همزمان وظیفه جمع آوری اطلاعات نیروهای کردی را برعهده داشته و در مقابل هر خبر درست 25 هزار لیر سوری دریافت می‌کرده است. وی منکر تردد خود به مناطق تحت کنترل داعش شد، اما مسئول پرونده وی تاکید کرد که سامرا چندین بار به مناطق تحت کنترل داعش از جمله الشدادیه تردد داشته و بعد از رصد فراوان دستگیر شده است. سامرا الماوی علیرغم احراز اقدامات تروریستی‌اش حاضر به افشای اسامی امیران داعش مرتبط با خود نشد و تأکید کرد که وظیفه او بمبگذاری و انفجار آنها از فواصل دور بوده و از تعداد کشته‌شدگان اقداماتش اطلاعی ندارد. سامرا ضمن طفره رفتن از پاسخ به سئوالات مکرر، مدام اظهار ندامت می‌کرد. «سلیمان کهنو محمد» نیز متولد سال 1990 میلادی از روستای چمچل از توابع استان حسکه یکی از امیران گروه تروریستی داعش بوده که حدود یکسال با تروریست‌های داعش همکاری داشته و به گفته خودش تیم وی 21 نفر بودند که وظیفه آنها جمع‌آوری اخبار و اطلاعات نیروهای کرد، انجام عملیاتهای انفجاری و درگیری مسلحانه با نیروهای مدافع بوده است.
سلیمان کهنو، از اعضای گروهک تروریستی تکفیری داعش
سلیمان کهنو، محمد اصالتا عرب بوده و در مدت فعالیتش چندین عملیات تروریستی انجام داده که مهمترین آن منفجر کردن اداره امنیت شهر دیرک از توابع استان حسکه بوده که منجر به کشته شدن 26 تن از نیروهای امنیتی منطقه و شماری از شهروندان شهر دیرک شده است. وی می‌گوید که همزمان با حضور داعش در منطقه از طریق یکی از دوستانش به نام «یوسف بکر» معروف به نواف با این گروه آشنا شده است. سلیمان کهنو در خصوص نحوه آموزش خود و همراهانش توسط داعش می‌گوید: آموزش‌ها دو نوع بود، آموزش نظامی که توسط نواف در خارج از شهر انجام می‌شد و شامل آموزش به کارگیری انواع سلاح، مواد منفجره و عملیات ترور بود و دومین نوع آموزش، آموزش فکری بود که توسط محمود ناصر انجام می‌شد.
سلیمان کهنو، از اعضای گروهک تروریستی تکفیری داعش
این عضو گروه تروریستی داعش پرده از روابط غیر اخلاقی محمود ناصر و نواف با نیروها بر می‌دارد و می‌گوید: محمود ناصر و نواف برای اینکه نیروهای ما را که 20 نفر بودیم از داعش جدا نشوند، هر چند وقت یک بار با آنها روابط غیر اخلاقی برقرار می‌کردند و فیلم این روابط را نیز ضبط و به رقه مرکز اصلی تروریستهای داعش می‌فرستادند و به نیروها می گفتند اگر از داعش جدا شوید یا خیانت کنید تصاویر شما را منتشر خواهیم کرد. از این عضو گروه تروریستی داعش می‌پرسم چه کشورهایی و چه کسانی به شما کمک می‌کردند که در پاسخ می‌گوید: نواف به طور مکرر به عنوان رابط ما با داعش به رقه سفر می‌کرد و سلاح و پول می آورد؛ نواف می‌گفت مجموعه کشورهای اسلامی علی الخصوص ترکیه و عربستان به ما کمک می‌کنند و نه تنها سلاح و کمکهای مادی در اختیار ما قرار می‌دهند، بلکه سربازان متخصص ترکیه در رقه به نیروهای ما آموزش می‌دهند. وی در ارتباط با هویت نیروهای خارجی موجود در گروه تروریستی داعش نیز اضافه می‌کند: بیشترین حجم نیروی خارجی را چچنی‌ها و اعراب عربستانی و کشورهای عرب منطقه و ترکیه تشکیل می‌دهند. این مهره تروریستی در خصوص جهاد نکاح سلیمان هم ضمن تایید آن گفت: جهاد نکاح برای امیران بود و به خصوص کسانی که از سایر کشورها به منطقه آمده بودند، آنها زنانی را که به اسارت می‌گرفتند بین خود به عنوان غنائم تقسیم می‌کردند. وی گفت: ما ماموریت داشتیم که مرکز آسایش را منفجر کنیم از اینرو با هماهنگی نیرهای خودمان ماشین بمبگذاری شده را به محل انفجار رساندیم و من شخصا دکمه انفجار را فشار دادم که بعد از انفجار متوجه شدم پسر برادر خودم را هم کشته‌ام. سلیمان تایید می‌کند که در مقابل این عملیات انفجاری 100 هزار لیره سوری معادل 500 دلار آمریکایی دریافت کرده است.
دانلود   شکست سنگین تروریست ها در ادلب پیشروی های ارتش سوریه در مناطق تحت کنترل گروه های تروریستی ادامه دارد. ارتش سوریه در دیرالزور و ادلب، شکست سنگینی به تروریست ها وارد کرد.
دیروز، نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی در امتداد نهر فرات در شرق این کشور، توانستند بعد از محاصره تروریست ها و قطع خطوط پشتیبانی آنها، بر بخش های وسیعی از مزارع در حویجه الصقر، در شرق دیرالزور مسلط شوند.  نیروهای ارتش سوریه همچنین از حمله تروریست ها به ادلب جلوگیری کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

حسام زیدان، یکی از افسران ارتش گفت: «نیروهای ارتش توانستند به لطف خدا این تروریست های مزدور را به سزای اعمال خود برسانند. این سرنوشت کسانی است که بخواهند در برابر یک ملت بایستند. نیروهای قهرمان ارتش سوریه اجازه نخواهند داد این افراد به جنایت های خود در خاک سوریه ادامه دهند.
یکی از نظامیان ارتش سوریه گفت: حُوِیجِه الصَقر از مهمترین مراکز و پایگاه های راهبردی تروریست ها به حساب می آمد. تروریست ها امداد رسانی و پشتیبانی برای نیروهای خود را از اینجا انجام می دادند و در واقع اینجا مرکز اصلی آنها بود که اکنون در اختیار نیروهای سوری قرار دارد.
دانلود   یکی از افسران ارتش گفت: با این مزدوران تروریست و خائن برخورد کردیم. سلاح های آنها شامل تفنگ های خودکار و تیربار و دوربین فیلمبرداری و برخی از کتاب ها آنها را که به قتل و کشتار فرامی خواندند، مصادره کردیم. نیروهای قهرمان ارتش توانستند جلوی هجوم آنها را بگیرند و نگذارند نفوذ کنند. در شرق کشور در امتداد نهر فرات، یگان های ارتش سوریه بعد از محاصره تروریست ها و قطع خطوط پشتیبانی آنها، بر تعدادی از مزارع در حویجه الصقر، واقع در شرق دیرالزور مسلط شدند. عملیات ارتش در این شهر در راستای محاصره کامل داعش انجام می شود. انفجار بزرگ مدرسه حلب همزمان با موفقیت های ارتش سوریه و پیشرفت پرونده های آشتی ملی، تروریست ها دو مدرسه هُدَی الشَّعْرَاوی و اِسکندرون را در منطقه السریان الجدیده درحلب هدف حملات خمپاره ای قرار دادند. بر اثر این حملات خمپاره ای دو تن شامل یک کودک و یک مرد مسن شهید و 25 نفر زخمی شدند که حال بیشتر آنها وخیم گزارش شده است.
انفجار تروریست ها در دو مدرسه حلب
یکی از مسئولان بیمارستان گفت: 27تن از زخمی های مدرسه هدی الشعراوی به بیمارستان رازی منتقل شدند. 2 تن از آنها هنگام رسیدن به بیمارستان شهید شدند. وضعیت بقیه مجروحان نیز وخیم است. 5 تن از آنها به اتاق عمل منتقل شدند. وضعیت بقیه مجروحان نیز در حد متوسط و وخیم است.
دانلود

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن