تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت‌ هواپيمايي داخلي با مرکزيت فرودگاه ايجاد مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۱۴ب.ظ)
شرکت‌ هواپيمايي داخلي با مرکزيت فرودگاه ايجاد مي‌کنيم شرفايي اعلام کرد: در راستاي ايجاد يک شرکت هواپيمايي با مرکزيت فرودگاه با بخش خصوصي وارد مذاکره شده‌ايم، اما؛ هنوز به نتيجه قطعي در اين خصوص نرسيده‌ايم.
به گزارش خبرگزاري مج، پيمان شرفايي، مدير کل فرودگاه کرمانشاه، با اشاره به موقعيت مطلوب استان از نظر گردشگري و قدرت توريست‌پذيري گفت: ايجاد يک شرکت هواپيمايي داخلي در فرودگاه کرمانشاه باعث مي‌شود ما بتوانيم تحولات قابل چشمگيري را در افزايش پروازها و همچنين جذب سرمايه‌گذار شاهد باشيم.
وي در ادامه بيان داشت: برقراري پروازهاي داخلي و خارجي و ارائه سرويس به آنها باعث مي‌شود به مرور تقاضا در اين فرودگاه افزايش يابد.
شرفايي با اعلام اين مطلب که نياز به سرمايه‌گذاري در هر فرودگاهي احساس مي‌شود، اما؛ اين موضوع در فرودگاه کرمانشاه ملموس‌تر است، افزود: در حال حاضر يکي از برنامه‌ها و اهداف ما ساخت هتل فرودگاهي است که براي اين منظور بايد تمامي تلاش خود را براي جذب سرمايه‌گذار به‌کار بگيريم.
مدير کل فرودگاه کرمانشاه اظهار داشت: در راستاي ايجاد يک شرکت هواپيمايي با مرکزيت فرودگاه با بخش خصوصي وارد مذاکره شده‌ايم، اما؛ هنوز به نتيجه قطعي در اين خصوص نرسيده‌ايم.
وي ادامه داد: در حال حاضر پروازهاي داخلي ما به مسيرهاي تهران، مشهد، عسلويه، کيش و مسيرهاي ديگر است که براي مسيرهاي جديد يا افزايش برخي از آنها در حال مذاکره و رايزني هستيم.
وي اضافه کرد: به طور متوسط هفته‌يي 100 پرواز به قاصد داخلي و خارجي از فرودگاه کرمانشاه انجام مي‌شود.
شرفايي در پايان گفت: هم‌اکنون شرکت‌هاي هواپيمايي ماهان، آسمان، ايران‌اير، کيش‌اير، ترکيش‌اير، زاگرس و اترک در اين فرودگاه به نشست و برخاست مي پردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن