تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت هاي کانون فرهنگي تربيتي مکمل برنامه هاي آموزشي مدارس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۱۴ب.ظ)
رئيس آموزش و پرورش ناحيه يک زنجان: فعاليت هاي کانون فرهنگي تربيتي مکمل برنامه هاي آموزشي مدارس است کانون مي تواند در برنامه هاي فرهنگ سازي ادارات و سازمان ها مشارکت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، اولين جلسه شوراي برنامه ريزي کانون فرهنگي تربيتي معراج با حضور عبادي، رئيس آموزش و پرورش ناحيه يک زنجان، گنج خانلو، معاون پرورشي و تربيت بدني، برخي از مديران مدارس، رسولي، مدير کانون، عزيزي معاون کانون و تني چند از مديران و دانش آموزان، در محل کانون معراج، برگزار شد.
در اين جلسه هر يک از مديران ضمن بيان مشکلات موجود با ارائه پيشنهاد لازم درخواست مساعدت از آموزش و پرورش در راستاي حل مسائل مربوطه و کمک به فعاليت هاي بيشتر و بهتر کانون شدند.
در اين جلسه خانم رسولي، مدير کانون فرهنگي تربيتي معراج زنجان، با بيان اينکه متأسفانه فعاليت هاي کانون مغفول مانده است و بهاي لازم به آن داده نمي شود گفت: هزينه هاي دروس مختلف در کلاس هاي آزاد بسيار سنگين است، ولي؛ همان کلاس ها با همان دبير و حداقل هزينه، در کانون برگزار مي شود.
وي خواهان ايجاد تمهيدات لازم از سوي آموزش و پرورش درخصوص هدايت دانش آموزاني که سطح درسي پايين و بنيه مالي ضعيف دارند به سمت کانون شد و گفت: با اين روش امکان افزايش سطح تحصيلي چنين دانش آموزاني که توانايي حضور در کلاس هاي آموزشي آزاد را ندارند، فراهم مي شود.
وي وجود برنامه هاي جانبي زياد در مدارس و فشردگي برنامه هاي درسي را از ديگر موانع حضور دانش آموزان در کانون عنوان کرد و افزود: خستگي زياد دانش آموز پس از خروج از کلاس درس، اجازه حضور وي در کانون را نمي دهد.
رسولي همکاري مديران مدارس را لازمه فعال سازي انجمن هاي مختلف کانون از جمله انجمن تئاتر و سرود، طبيعت ياران و فيلم و مستند سازي عنوان کرد.
وي پايين بودن بودجه و بالا بودن سطح برنامه ابلاغي به کانون و عدم مطابقت آن با ظرفيت و امکانات کانون را از ديگر مشکلات عنوان کرد.
خانم عزيزي، معاون کانون فرهنگي-تربيتي معراج، نيز در اين جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستاي معرفي کانون و تشويق معلمان و دانش آموزان جهت عضويت در کانون گفت: طراحي فرم عضويت معلمان و دانش آموزان و ارسال آن به مدارس، از جمله اين اقدامات است.
محمدي يکي از دانش آموزان حاضر در جلسه نيز با بيان اينکه شرکت در کلاس هاي کانون نقش بسيار مؤثري در ارتقاء فعاليت هاي جنبي وي داشته است، گفت: سال ها در کانون عضو بودم و کانون براي من مفيد بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن