تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820834886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویربرداری «قورباغه و قناری» فخیم‌زاده از نیمه گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تصویربرداری «قورباغه و قناری» فخیم‌زاده از نیمه گذشت خبرگزاری پانا: سریال پلیسی «قورباغه و قناری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده به نیمه را تصویربرداری رسید.
۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان ساعت 12:04



مهدی فخیم زاده؛ کارگردان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: 50 درصد تصویربرداری مجموعه پلیسی «قورباغه و قناری» انجام شده است.
بنابراین گزارش این سریال که پیش از این عملیات فوق سری نام داشت، به «قورباغه و قناری» تغییر نام داده و یکی از متفاوت‌ترین آثار مهدی فخیم‌زاده خواهد بود، چراکه یک داستان معمایی پلیسی را با لحن کمدی و طنز به تصویر می‌کشد.
مهدی فخیم‌زاده تاکنون سریال‌های پلیسی معمایی ساختمان 85 و خواب و بیدار را برای تلویزیون ساخته، در این سریال نیز به قاچاق مواد مخدر و تلاش‌های معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در این زمینه می‌پردازد.
مهدی فخیم‌زاده در جمع بازیگران این اثر همچون رامین راستاد و حبیب دهقان نصب حضور دارد.
در تولید این سریال فرشاد گل‌سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، بابک پناهی طراحی صحنه و لباس و مهدیه اعرابی طراح گریم حضور خواهند داشت. سرهنگ عبدالله قاسمی مشاور انتظامی سریال قورباغه و قناری است و بهنام خاکسار طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه یارانه‌ای این سریال را برعهده دارد.
قورباغه و قناری برای پخش در زمستان امسال با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در شبکه یک تولید می‌شود.

 

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن