تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820587528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديران کارشکن بركنار خواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۸:۴۰ق.ظ)
نماينده مردم همدان و فامنين درگفتگو با موج: مديران کارشکن بركنار خواهند شد روز گذشته مديرعامل مجتع فولاد فامنين با تماس با دفتر خبرگزاري موج از انصراف سرمايه‌گذاري براي اين پروژه عظيم خبر داد و گفت: با توجه به كارشكني‌هاي بعضي مديران اجرايي و ادارات در شهرستان فامنين پروژه فولاد فامنين متوقف و تصميم دارم سرمايه‌ام را كه براي اين پروژه در نظر گرفته‌ام از استان همدان خارج کنم.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، بهمن فرخ‌پيام با بيان اينكه دست‌هايي در كار است كه جلو پيشرفت كار را براي سرمايه‌گذار گرفته و عرصه را بر ما تنگ كرده‌ است، افزود: اواخر هفته گذشته يکي از کارمندان منابع طبيعي به محل پروژه امده و خواستار توقف پروژه شد که اعلام کرديم تا دستور فرمانداري نباشد دست از کار نمي‌کشيم که بلافاصله رفته و با حکم دادگاه همراه با مامور دوباره به محل بازگشته و يکي از نيروهاي ما را با خود برده است.
خبرنگار خبرگزاري موج در تماس با نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي نيز اين مساله را پيگيري کرد که امير خجسته در گفتگو با موج گفت: پس از اطلاع از انصراف سرمايه‌گذار فولاد فامنين با استاندار همدان و فرماندار فامنين مذاكراتي صورت گرفت و براي برخورد با حركت‌هاي مشكوك از سوي مقام ارشد استان تصميماتي اتخاذ شد.
خجسته با بيان اينكه نمايندگان و مسئولين ارشد استان در پي جذب سرمايه‌گذار براي استان همدان هستند افزود: پروژه شهرك اقتصادي جهان‌آباد كه مصوبه سفر مقام معظم رهبري است از سال 1383 تا كنون هيچ گونه حركت و پيشرفتي نداشته و 10 سال است كه معلق رها شده است.
وي كه از برخورد بي‌اساس بعضي مسئولين و مديران اجرايي كه از حركت قطار توسعه در استان جلوگيري مي‌كنند گله‌مند بود، اظهار داشت: مجمع نمايندگان استان و مقام ارشد استان به هيچ فرد يا افرادي اجازه نمي‌دهند در توسعه استان وقفه بيافتد و نمي‌گذاريم عده‌اي مثل گذشته با كارشكني استان را به عقب بازگردانند.
نماينده مردم همدان و فامنين در ادامه بيان داشت: رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان فامنين در صورت اثبات كارشكني و قصورش مورد مواخذه و از سمت خود بركنار خواهد شد تا درس عبرتي باشد براي ديگر مديران اجرايي كه باعث فرار سرمايه‌گذار در استان مي‌شوند.
خجسته ادامه داد: استاندار همدان و اينجانب با مذاكرات چند ساعته كه با سرمايه‌گذار مجتمع فولاد فامنين داشتيم در حال حاضر مديرعامل و سرمايه‌گذار اين مجتمع با تجديدنظر از تصميم خود منصرف شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن