تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799207506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولتیماتوم استانداری تهران به میدان میوه و تره بار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری
اولتیماتوم استانداری تهران به میدان میوه و تره بار
معاون استاندار تهران بر تعيين تكليف جواز و وضعيت مالكيت غرفه هاي ميدان مركزي ميوه و تره بار تاكيد کرد و گفت: تكاليف شهرداري بايد به طور كامل احصاء شود و اگر قرار است 1400 غرفه در ميدان مركزي فعاليت كنند بايد وضعيت مشخصي داشته باشند.



به گزارش خبرگزاری مهر، نهمين جلسه كارگروه تنظيم بازار استان تهران با موضوع بررسي و ساماندهي وضعيت ميدان ميوه و تره بار با حضور نعمت الله تركي،معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري و جمعي از مديران ادارات عضو كارگروه برگزار شد.

معاون استاندار در اين جلسه با اشاره به ورود ستاد تنظيم بازار كشور به موضوع ساماندهي وضعيت ميادين ميوه و تره بار از جمله در استان تهران گفت:‌ با اين اقدام، براي اجراي برنامه ريزي هاي انجام شده در كارگروه استاني بايد منتظر تصميم ستاد تنظيم بازار كشور بمانيم و تا اعلام دستورالعمل، هر يك از دستگاه هاي استاني گزارش جامعي از اقدامات انجام شده تا امروز در ساماندهي وضعيت ميدان ميوه و تره بار ارايه دهند.

تركي ادامه داد: در حدود دو ماه فعاليت دستگاه هاي مختلف از جمله پليس راهور، نيروي انتظامي، تعزيرات استان تهران و مسئولان صنعت،معدن و تجارت، اقدامات مثبت و نتيجه بخشي در رسيدگي به وضعيت ميادين ميوه و تره بار به خصوص ميدان مركزي انجام شده است كه با ورود ستاد تنظيم بازار كشور به اين بخش گزارش دستگاه ها ارايه خواهد شد تا در صورت برنامه ريزي ستاد كل، اقدامات انجام شده استاني مجددا تكرار نشود.

معاون استاندار تهران بااشاره به اينكه تعيين تكليف دستگاه ها براي ورود به ساماندهي ميدان مركزي ميوه و تره بار اهميت زيادي دارد، گفت:‌ تكاليف شهرداري بايد به طور كامل احصاء شود و اگر قرار است 1400 غرفه در ميدان مركزي فعاليت كنند بايد وضعيت مشخصي داشته باشند.

وي افزود:‌ در تعيين وضعيت ملكي حجره ها از نظر مالك و مستاجر و تعيين تكليف حدود حجره ها و غرفه ها در ميدان مركزي از سوي شهرداري كوتاهي شده است كه بايد به درستي از سوي متولي امر انجام شود.

به گفته تركي ساماندهي وضعيت ظاهري و فيزيكي ميدان مركزي در اولويت اقدامات قرار دارد و پس از اجراي مناسب سازي ها و تعيين تكليف غرفه ها ساير اقدامات كنترلي معنا پيدا مي كند.

معاون استاندار تهران در اين جلسه بر تعيين تكليف قانوني همه دستگاه ها از جمله شهرداري در موضوع ساماندهي وضعيت ميدان ميوه و تره بار تاكيد كرد.

رييس كارگروه تنظيم بازار استان تهران اجراي كنترل بر بازار ميدان اصلي ميوه و تره بار تهران را تا امروز مناسب ارزيابي كرد و افزود:‌ لازم است دستورالعملي با همكاري اعضاي كارگروه تنظيم بازار استان تنظيم شود و به ستاد مركزي تنظيم بازار كشور ارايه شود تا پس از ورود ستاد مركزي ادامه اقدامات كارگروه استاني انجام شود.

گفتني است، الزام حجره داران ميدان مركزي ميوه وتره بار به نصب مجوز در داخل حجره، يكپارچه سازي فاكتورهاي ارايه شده از سوي غرفه داران ميوه و تره بار و تعيين تكليف وضعيت ملكي غرفه ها از جهت مالكيت و استيجاري از جمله موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.


۱۳۹۳/۷/۳۰ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن