تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804070862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوامل اسیدپاشی با فوریت شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عوامل اسیدپاشی با فوریت شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه امروز این کمیسیون خواستار شناسایی، دستگیری و به اشد مجازات رسیدن تمامی عوامل اسیدپاشی در اصفهان و همچنین تسریع در معالجه و رسیدگی درمانی به مصدومان شدند.
به گزارش نامه‌نیوز «سید حسین نقوی حسینی»  درمورد جلسه امروز این کمیسیون اظهارداشت: در ابتدای این جلسه موضوع اسیدپاشی در استان اصفهان و جنجال آفرینی رسانه های بیگانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات، در سال 93 تاکنون حدود چهار مورد اسیدپاشی اتفاق افتاده که این موارد هیچ ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر نداشته است و برخی از این موارد نیز زنان با حجاب کامل بوده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسانه های ضد نظام به دنبال بهره برداری تبلیغاتی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است. در عین حال انتظار می رود تمامی عوامل با فوریت شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند و همچنین در معالجه و رسیدگی درمانی به آنها نیز با دقت و سرعت انجام شود.



** پاسخ وزیر دفاع به سوال های نمایندگان

نقوی حسینی ادامه داد: در ادامه جلسه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای پاسخگویی به سوال های نمایندگان حضور یافت.

وی خاطرنشان کرد: پرسش نماینده زاهدان درباره علت پیگیری نشدن مساله نوراحمد نیکبخت دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن بود که سردار حسین دهقان که از سوی رضا طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه همراهی می شد، اظهارداشت ما همه تلاش خود را برای آزادی و تعیین تکلیف شهروندان خود در خارج از کشور به کار گرفته و خواهیم گرفت اما به جهت ماهیت گروه های گروگان گیر، دسترسی به آن ها نیازمند کار بیشتر و زمان طولانی تری است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: پس از توضیحات وزیر دفاع، نماینده زاهدان اعلام کرد از پاسخ های سردار دهقان قانع شده است.

نقوی حسینی با بیان این که در این جلسه سوال دوم را فتح الله حسینی نماینده قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب مطرح کرد، گفت حسینی از وزیر دفاع درمورد علت تاخیر در پرداخت حقوق رزمندگان و عدم صدور دفترچه بیمه درمانی آنها به رغم گذشت 6 ماه از سال سوال کرد که وزیر دفاع پاسخ داد که برخلاف گذشته، در سال 93 ساز و کار مناسب با هدف گذاری های دقیق، طراحی شده است تا امکان توزیع کمک ها به طور دقیق فراهم شود.

وی ادامه داد: به گفته وزیر دفاع چنین برنامه ای نیازمند اطلاعات و آمار دقیق و همکاری دستگاه های دیگر بود که در حال حاضر کار از روند بسیار خوبی برخوردار شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: وزیر دفاع در ادامه توضیح داد در قسمت بیمه نیز، اغلب رزمندگان و جانبازان معسر نیازمند بیمه و درمان هستند اما با مبلغ اختصاص یافته در چه فرمولی باید هزینه شود. آیا بیمه سالانه، ماهانه یا زمان مشخص باید انجام شود که چنین چیزی امکان پذیر نیست و باید بسته های حمایتی درمانی برای آنها طراحی شود.

چون مبلغ اختصاصی در قبال افراد مشمول تناسب ندارد.

وی ادامه داد: وزیر دفاع اظهارداشت که به هر حال نمودار پرداخت ماه به ماه، 6 ماه اول سال 93 کاملا گویا است و مطابق شرایط رزمندگان معسر به آنها پرداخت می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: به گفته سردار دهقان در صورتی که افراد دیگری هم باقی مانده اند، بسیج می تواند آمار آنها را ارایه کند تا اقدامات لازم انجام شود اما فتح الله حسینی از پاسخ وزیر دفاع قانع نشد.



منبع: ایرنا


۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن