تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799199632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش بازرسي، بايد جو اطمينان و اعتماد را در بانک تقويت کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۵۲ب.ظ)
مدير عامل بانک ملي ايران: بخش بازرسي، بايد جو اطمينان و اعتماد را در بانک تقويت کند مدير عامل بانک ملي ايران ابراز داشت: بخش بازرسي بايد جو اطمينان و اعتماد را در بانک ملي ايران تقويت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر عبدالناصر همتي در هجدهمين همايش سراسري بازرسان اين بانک که به مدت 2 روز با حضور اعضاي هيأت مديره، تني چند از مديران ارشد و 700 نفر از بازرسان بانک در مرکز آموزش و رفاه بابلسر برگزار مي شود، با تقدير از تلاش هاي بازرسان عنوان داشت: بخش بازرسي، چشم و گوش مديريت براي اصلاح ساختار و رفتار بانک است.
وي خواستار تغيير سمت و سوي نگاه بازرسي در بانک ملي ايران شد و اظهار داشت: بازرسي بايد به دنبال برخورد با انحرافات اساسي و کلان در بانک باشد و اين به هيچ عنوان به معناي مچ گيري و مزاحمت در کار همکاران شعب نيست.
به گفته همتي، بازرسي بايد تخلفات و انحرافات کلان در بانک را کشف و پيگيري کند و در موارد کم اهميت تر در شعب، با نگاه پدرانه و مشفقانه، تذکر داده و راهنما و اصلاح گر باشد.
مراقبت از آبرو، حيثيت و اعتبار و تقويت قدرت ريسک پذيري همکاران از مهمترين نکاتي بود که مدير عامل بانک ملي ايران در اين همايش بر آن تأکيد کرد و افزود: همکاران بايد با شنيدن نام بخش بازرسي، احساس آرامش کنند.
همتي، احياي سرمايه اجتماعي در بانک را يکي از مهمترين مسووليت هاي بازرسان دانست و گفت: سرمايه اجتماعي مجموعه اي از رفتارها و هنجارهاي همراه با اعتماد، رفاقت و دوري از باند بازي و گروه گرايي است که بخش بازرسي با اصلاح برنامه هاي خود بايد اين اعتماد متقابل و همگرايي ميان همکاران را گسترش دهد.
وي پيچيدگي دستورالعمل ها را يکي از علل سردرگمي بازرسان بانک در اتخاذ و اجراي شيوه هاي صحيح عنوان کرد و خواستار روان سازي بخشنامه هاي مربوطه شد.
مدير عامل بانک ملي ايران در ادامه بيان نقاط قوت و مثبت عملکردي همکاران را يکي از محورهاي جديد کاري در بازرسي از شعب اين بانک عنوان کرد و گفت: بازرسي فقط کشف تخلفات نيست، بلکه به حداقل رساندن تخلفات و قدرداني از عملکردهاي مثبت که فراوان است، نيز از مسووليت هاي مهم اين بخش است.
همتي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به جايگاه والاي بانک ملي ايران گفت:
بانک ملي ايران به عنوان بزرگترين بنگاه اقتصادي کشور، ميراث دار خدمات ده ها هزار نفر در طول 86 سال گذشته است و تمامي همکاران در هر شغل و مقامي بايد در حفظ و پاسداري از منافع اين بانک و مشتريان آن تلاش کنند.
وي با تبيين وضعيت بانک ملي ايران در حال حاضر، خواستار همدلي و عزم جدي همکاران در جهت افزايش جايگاه و اعتبار اين بانک شد.
منصور عبدي، مدير امور بازرسي و حسابرسي بانک ملي ايران، نيز در اين همايش با اشاره به اهداف و برنامه هاي همايش به ارائه گزارشي از فعاليت هاي بخش بازرسي اين بانک پرداخت.
وي ارتقاي کيفي بازرسي ها را يکي از برنامه هاي اين مديريت عنوان کرد و گفت: بازرسي مقتدر و مطلع با عملکرد مناسب، از عوامل اصلي رشد و تعالي بانک است.
مدير امور بازرسي و حسابرسي در ادامه به تشريح انواع سامانه هاي نظارتي در بانک ملي ايران پرداخت.
ارائه گزارش عملکرد اداره کل سابق بازرسي توسط حميدرضا نخعي، رئيس سابق اين اداره کل و همچنين ارائه گزارش عملکرد اداره امور شعب استان مازندران توسط هبت اله ويسي، رئيس اين اداره امور، از ديگر بخش هاي مراسم افتتاحيه هجدهمين همايش سراسري بازرسان بانک ملي ايران بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن